Üye adı:yesildüzceli
Kayıt tarihi:18 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3686
Üye puanı:317
Takipçileri:80
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Eylül 1969
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Düzce
Gram Altın:4 Gram altını var
Puan:340,46 Nakit puanı var
T. Puan:24854,5136 Gram & Puan birleşimi
Başarı:365. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()altın gördüğü yeri unutmaz diyenlere. Bakalım gördüğü yeri ne zaman hatırlayacak. 8-10 ay sonra belki..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()Bugün dolar testere dişi yoluna devam.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Ne kadar ucuz alırsak kar o kadar iyi olur. Ben bir tek 2 gün önce 6,72 den gümüşlerin tümünü çıkmadığıma yanarım. ancak yarısını sattım. benim beklentim 5,95 - 6,10 aralığı. gelmezse de oturup ağlayacak değilim ya.
Acemi_yatırımcı_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Ben hoca olacak kadar bildiğimi sanmıyorum. ama faiz kararında 5,95 gelmese bile 6,10 a kadar inebileceğini söylüyorum. bu yorumum da burada dursun.
Acemi_yatırımcı_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Acemiliğine vermiş olalım. Faiz kararı var neden 5,95 den alım yapılmasın. ytd.
Acemi_yatırımcı_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()faiz kararı daha iyi alım fırsatları olabilir. ytd.
yesildüzceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()6,20 lerde gümüş saniyelik kalmış. eh gümüş sende gümüşsen ben de seni 6,25 lerde elbet yakalarım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Saat 9 gibi keşke elimdeki gümüşlerin hepsini satsaymışım. Ancak yarısını sattım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()kar eden parça gramlar satılmıştır. Faiz kararına elimizde kurşun olmalı. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Ne bileyim 6,55 den gümüş çok bekletti bana uzun geldi. karı görünce yarısını çıktım.
Kızıl_elma48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Yaklaşık 3 aya yakın 6,70 leri göremeyen gümüş hazır 6,70 e gelmişken % 40 gümüş satılmıştır, ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Yükselmeyen gram, bir de üzerine düşen dolar , birde faiz yükseltirlerse tam elimize verecekler. Uzun süre tut babam tut.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Ben de 6,65 lerden tersteyim ama bir şeyin kırıldığı döküldüğü yok. faiz kararı ile yine 5,95 kabusu her an kapımızı çalabilir. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Ons 1800 ün Altın a düşşe şaşırmayacağım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Merhaba. Bu seviyelerden paranın 4/1 i kadar yani %20-25 kadarı ile al derim. düştükçe geri kalanı ile alttan almaya devam edersin. ne düşeceği, ne de yükseleceği yönde net bir bilgi istatistik yok. ancak faiz kararında bir miktar düşüş olması olası ihtimaldir. ytd.
koray09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Gram altını 400 TL nin üzerine çıktığından beri uzak kaldım benden değildir dedim ama ne zaman ki 535 e çıkıp 480 lere düşünce balıklama daldık. 470 den de aldım. Bu zokayı nasıl yuttuk nasıl elimize verdiler anlamadım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Dünkü yorumuma göreDün karı olup satanlar bugün iyi yerden alabilme ihtimalleri kuvvetlendi
yesildüzceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()O zaman 599 da alırım bende =((
Yargıç_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Yarınki enflasyon verileri göz önüne alınacak olursa bu gramda karda olanlar için son çıkış olabilir. olası 450 lere gelme ihtimali için. yine de kendi görüşüm olmakla beraber yatırım tavsiyesi olarak değerlendirilmemelidir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()5-6 kuruş net karı kar bilip alttan alanlar kadar karlı kimse yok. bir miktar bende al satlar yaptım. MB başkanı değiştikten sonra hazine ve maliye bakanı değiştikten sonra gözel fırsatlar oldu. Yıl sonuna kadar bu fırsatlar devam edeceğe benziyor. ytd