Üye adı:yesildüzceli
Kayıt tarihi:18 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3686
Üye puanı:317
Takipçileri:80
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Eylül 1969
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Düzce
Gram Altın:4 Gram altını var
Puan:340,46 Nakit puanı var
T. Puan:24854,5136 Gram & Puan birleşimi
Başarı:364. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Aslında maliyet 6,32 idi ama zararın neresinden dönersen kar. Şimdi geri alsam bile sattığım gümüşü arttırmış olurum ama beklemeye devam.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()6,21 faiz kararından hemen sonra sattığım gümüşü günlük fonda değerlendiririm akmasa da damlar, Bir de gümüş 6 TL ye düşerse oradan alıp ta beklerim. Böyle faize böyle tarak.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()Bende kodum günlük fona gümüş 6 TL ye inerse alırım. İnene kadar faizde akmasada damlıyor.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Gelmez dediler hemen hemen geliyor. 6 TL ye de gelecek 6,21 az zarara sattıydım. 6 TL den neden almayalım. Artık mantıklı zararkesler de mantıklı alttan alıp zararı fazlasıyla tölare etmek riske değer. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Yorumu aynı anda yazmışız düşüncelerimiz beklentilerimiz aynı imiş. Bol ve bereketli kazançlar dilerim.
Kolay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Bende onu dedim az önce.
Kolay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Gram Altın bayağı düştü, dolar da düşerse gümüş buralarda neden kalsın.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Ben 6 TL olsa bile geleceğine inanıyorum. Faiz kararından önce 5,97 ye gerilediydi geçen faiz kararında.
cenkoooo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Gelmez mi diyorsun
Onsveys45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Faiz kararı sonrası 6,21 den çıktığım gümüşden pişman değilim. Nasıl olsa 5,90 dan yakalarım elbet. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Daha karpuz kesecektik.
Tekmami için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Faize selam, borsaya devam.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()Düşen milletin umudu, gururu, alım gücü. Öz yurdumuzda garip, öz vatanında parya! olduk. şükür ile dua ile.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Düşen milletin umudu, gururu, alım gücü. Öz yurdumuzda garip, öz vatanında parya! olduk. şükür ile dua ile. ?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Yine kahveci kasa kazandı.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için yesildüzceli yorumu ()Faize devam, Bist e selam. Bana borsa yeter.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için yesildüzceli yorumu ()Göz göre göre gümüşü de eritecek halimiz yok ya az zararına da olsa gümüş satılmıştır. 5,90 dan rahat bir alım fırsatı yakalanabilir. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()Bu iş borsaya yarar, iyi ki borsadaki hisselerimi satmamışım, rahat 1 ay daha ekmek var borsada.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()dolar ın arkasından bakıp el sallayacağıma 7,47 den 5k dolar alınmıştır. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yesildüzceli yorumu ()Şu an yarı TL de bekliyorum, Millete faizi reva göreceklerse parayı günlük fon faizinde değerlendiririm. Başka çare mi bırakmazlar ise.