Üye adı:Yeşil75
Kayıt tarihi:23 Şubat 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1497
Üye puanı:264
Takipçileri:70
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Kanka hedef aldım. Sende bi bak:))
Yeşil75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Günaydın kanka. Bir tek omu kanka. Daha uçacağız:))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Bende de var zarard olan ama kar çok olunca dengeliyor:))
ERİSİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Gelirse başımızın üstünde yeri var. :))
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Yok hüstad sen yaş tahtaya basmassın benim gibi:))
ERİSİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Bize hayal değil gerçek lazım arkadaşım. :))
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Bana Nazlı diyebilirsin kanka/))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Sen gitme benim için Nazlı sensin:))
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Olmazmı hüstad. Ben fındık tüccarıyım:)(
ERİSİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Gidişi suskun olmuş dönüşü muhteşem olacakmış. Nazlıyla beraber gelicekmiş. Kıskandım Nazlı yı şimdi:)(
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Nazlı gelmeden gelmem diyo. Adam büyük usta:))Bizi beğenmiyor komşum:))
Yusuf° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Yakışır sana hüstad:))Ama motorlu olsun
ERİSİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()50 olursa bende bi bmw alırım artık:))
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Sayas 9 liradan aldım:))İkinci sasa olacak.
ERİSİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()O iş bende kanka. Önce Ford ve Otkar. Sonra uçucaz:))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Ford duruyor tabikide. Sen sattınmı. Evet çok daha iyi yerlere gelecek
Recep35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Kanka uçuşa geçtin galiba:))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Satma zaten şirkete ortak oldun nerdeyse:))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Sayas ı bende 9 dan almıştım.30 oldu:))
Kaynarsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Yeşil75 yorumu ()Bereketli olsun kankam. Sankoda köşe olduk şimdi uçma zamanı:))Hazarfen çelebi:))
egeli80 için cevaplandı (yorumu göster)