Üye adı:Yacht07
Kayıt tarihi:10 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2460
Üye puanı:416
Takipçileri:107
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Antalya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()butun gece grafik analiz çalıştım. bizim TL fibonacci bollinger falan dinlemiyor. kafasına göre hareket ediyor. sanırım konvansiyonel analizler diğer para birimlerinde işe yarar ama TLde hikaye. burası turkiye her an hersey olabilir.
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()noktalama işareti kullanmadığın için hiçbirşey anlaşılmıyor yazdıklarından. Nokta koysan ara sıra iyi olacak.
BlackGhost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ():) dogru. dusunemedim.
kuresofa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()tfx de swap faizi işletiyor mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()hayal görüyorsun
ytdelif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()bist gazıyla düştü işte, çıkacak azar azar ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Simdi de powellın konusması dolar ı etkilemez diyorlar ya. 2 gundur powell konusacak powell konusacak diye diken üstünde niye durdunuz o zaman?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()garantifx var
1453_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()iyi yakalamıssın. ben bankadayım makastan işlem yaptırmıyor son günlerde.
insomniac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()83ten cok aldım satma fırsatı vermedı 3 gundur. ya da verdı ben kacırdım
insomniac için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Mbnin ihalede kabul ettigi fiyatlari gorup hala 4. 70lerden bahsedenler insanlari yanlis yonlendiriyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Uzman gorusu alabilir miyim lutfen? Kaldiracli islemlerde riskler nedir ve riski nasil minimumda tutariz? Default 1/10 kaldiracli islem yaptiran fx firmalarindan bakiye kadar kaldiracsiz islem yapmak mumkun mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Anket yapalim mi? dolar nasil olsa pek sabit.
Garantifx mi yoksa tfx target mi? Neden?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Hadi gecmis olsun haftasonu dolar da kalanlara (benim gibi)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Bence 86dan satis sansi vericek kapanmadan az once
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Warren Buffet der ki: herkes satarken al
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Ortalama 4. 84ten 50% dolar dayim. Kapanisi bekliyorum. Haftsonu bu pozisyonda kalsin mi karar veremedim! Tavsiye?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Firtina oncesi sessizlik. Ruzgar yonunu belirlemeye calisiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()4. 83u yakaladim mi yapistiriyorum 5k 5k. Hayirlisi bakalim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Yacht07 yorumu ()Reis konustu. Benji kafasini kasiyor su anda. Ne demek istedi ki acep diye.