Üye adı:Xpara
Kayıt tarihi:11 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:43
Üye puanı:9
Takipçileri:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Aralık 1975
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Hoşgörülükte deniz gibi ol...
Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
Mevlânâ Celâleddin- i Rûmi
( 1207 - 1273)
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()En kötü senaryo düşerse 360 orta 340 dip olur. Onun altı hayal artık. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()370 tl den 267 gram aldım. Satmayı da düşünmüyorum. Hayırlı sı olsun inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Bir çok uzman görüşü okudum. 360 -340 arasında bir düşüş beklentşsi var ama zaman vereniyorlar
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Dün saat 10:00 da 375 tl 200 gr alındı. bugün 380 satıldı. Bereket versin. Şimdi alım için fırsat bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Aynen katılıyorum. Eski arkadaşlar etkilenmez ama yeni gşren arkadaşlar kesinlikle etkilenir.
gnç_gökhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Alım fırsatı verecek gibi ama bankalar marj koyarak hortum yapmasa bari
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Büyük düşüş bekleniyor ama ne zaman olacağı belli değil
SaydamOda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Her zaman parçalı alımdan yanayım. Yükselsede düşsede seviniyorsun
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Xpara yorumu ()Ben gram alırsam o zaman düşer :)) tl de bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Gram Altın da hedef 400 ... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()2 aydır al sat yapıyorum. Yüzde 3 kardayım. Yorumlar çok profosyenel bulmuyorum. Sadece kafa karıştırıyor
MasterChefJunior için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Ama gram çıkıyor.
MasterChefJunior için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Gram düşecek diyenler düştüğü zaman ortaya çıkıyor. Yükselecek diyenler yükseldiği zaman yorum yapıyor. Başka da bi ihtimal yok zaten. Bu gram çok baş ağrıtıyor :(
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Tl de kaldım. Alım için fırsat bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()342 geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Kafam Gram altın kadar karışık . alsam mı tl de mi kalsam bilemedim.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Kuveyt programı kapadı gene
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Başka site yorumlarında Gram altın 300 altına ineceği söyleniyor. Doğru olabilir mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()YorumlarI okudukça kafa daha çok karışıyor. Bu işi Kuyumcular ekonomistler bile çözemeyor. herkes şaşkın durum karışık
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Xpara yorumu ()Herkese iyi geceler. aranıza yeni katıldım Gram altın yükselecek diye 329,84 den alım yaptım. düştüğünü görünce acemi olduğumu düşündüm. Sürekli al sat yapmak mantıklı mı? Yoksa beklemek mi lazım