Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1826 04:16:53
EUR 10.0978 04:16:53
USD 8.5346 04:16:53
ALTIN ONS $1800.5150 04:16:53

Profil sayfası: Xaska

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Xaska

Kayıt tarihi:15 Mayıs 2020

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:161

Üye puanı:18

Takipçileri:17

Takip edilen:614

Baktığı sayfa:KARLİTOOO - Altin.in üye profili (5.8.2021 11:14:45)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.

Yatırımları

100000

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Ustaların kıralisin güzel abim

muratmushabb için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hoş geldin ablam

Yusuf° için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Günaydın yusuf

yusuf® için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Teşekkür ederim ustaların ustasi

muratmushabb için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

İyi akşamlar abi eukyo için fikrini almak isterim usta sağlıcakla kalın

muratmushabb için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Xaska yorumu ()

İyi akşamlar abim eukyo için fikrini almak isterim zahmet olmazsa

Xaska için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Aleyküm selam abla

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Selam abla bol kazançlar nasılsın sağlıcakla kal

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Kral abim senin sıkı takipçin dim allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun sağlıcakla kal teşekkür ederim

The_krall için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Serkan teşekkür ederim sağlıcakla kal kardeşim

Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Krokodil Allah razı olsun kardeşim sağlıcakla kal

Krokodil için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Tesekkür ederim abi yakın takipçin dim allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun sağlıcakla kal abim

The_krall için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Herzaman beklerim turgay kocaeli'nde olacağım hayırlı akşamlar güzel düşüncelerin için teşekkür ederim

Turgay_3434 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Sercan teşekkür ederim kardeşim allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun

sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Turgay kardeşim güzel dileklerin için teşekkür ederim saglıcakla kal Allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun

Turgay_3434 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Ablam çok keçmiş olsun allahım şifa versin güzel dileklerin için tesekkür ederim sağlıçakla kal dualarımda olacaksın abla

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayıcığım aralık da istemeden sınıf dan ayrılıyorum karnemi erkenden vere bilirmisin sizden ve hababam sınıfı ve bu sitenin ahalisine çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin olduda ameliyatım başarılı geçer de bende tekrar hayata tutuna bilirsem hababam sınıfına kaldığım yerden devam edebilir miyim dayıcığım sağlıcakla kalın

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hocam herzaman dualarımda olacaksınız Allah sizden razı olsun

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hocam sizi çok yordum size bir şey danışmak istiyorum 16 yaşında oğlum var şimdi ben hdfgs alsam bunu bir kaç yıl elinde tutsamı yoksa daha erken satsamı çünkü benim ameliyatımın sonucunun neolacağını bilmiyoruz oğluma emanet edeceğim pörtfeyimi sizi bi abi gibi gördüğüm için soruyorum kusura bakmayın

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hocam öte neresi görmedim

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Nerden hocam af buyurun ben anlamadım bide bilmiyom ki buraları tam neresi ki ora gocam

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hocam zekanıza hayran kaldım nasıl tanıdınız inanamadım?

Xaska için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Evet hocam

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Ahmet hocam beni tanıdınızmı

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hocam info bilanço yüksek kar açıklamış%900nasıl sizce gideri varmı bist kötü çıksammı acaba öneriniz ne olur size ilk defa yazıyorum uzun zamandır takibimde siniz saglıcakla alton

Alton için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Yusuf nasılsın ablam hiç göremiyorum seni yusuf bıst-100ne olur sence böyle durumlarda hangi kağıtlar olmalı zararda olduk ları için çıkamadım deva dışında çoğu zararda tavsiyen ne olur senin düşüncelerin benim için çok önemli ablam

yusuf® için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayı bist-100 için düşüncen nedir düşüncelerin bizim için Altın değerinde teşekkür ederim dayı sağlıcakla kal

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Bugünde gol olurmu dayı

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayı iyi günler nasılsınız

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayı benide etiketlesen ne hoş olur ben senin fanatik takipcinim

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Nasılsın abla hayırlı günler dilerim sağlıcakla kal

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Nasılsın dayı hayırlı günler dilerim saglıcakla kal

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Yusuf nasılsın

yusuf® için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Xaska yorumu ()

Abi gözüm yolda kaldı nerdesin abi yaramaz durum yoktur inş abi

muratmushabb için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Her zaman beklerim nevşehir Çankırı hocam gelin bi çayımı çorbamı için

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Ben anlayamadım dayı şifremi

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayı teşekkür ederim sağlıcakla kal bu sitede hep kal emi

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Hayırlı cumalar abla bıst-100 için düşünceniz nedir çıkalımmı bekleyelim mi

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Dayı elimde info ve ittf var görüşünü almak isterim hayırlı cumalar

BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Xaska yorumu ()

Caney abla yazmak çok istiyorum ama rahatsızlık veririm diye soramıyorum dayı ve sana rahatsız olurmusun abla soru sorunca

Caney için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Altin.in özelliklerinden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılmaktadır. KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum