Üye adı:VYaman
Kayıt tarihi:31 Aralık 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Anonim:Üyenin başvurusu ile yasal saklama süresinin sonunda kişisel üyelik bilgileri (ad soyad, email, telefon numarası, profil fotoğrafı) geri dönüştürülemeyecek şekilde şifrelenerek anonimleştirilmiştir.
Yorum sayısı:15852
Üye puanı:22264
Takipçileri:10183
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:28 Gram altını var
Puan:65,9 Nakit puanı var
T. Puan:171664,2752 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()43531 x 31. 1 /usdtl kuru o anki = gr tl fiyatı
Mehmetkoc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()ptesi senin ortalaman 4 krş daha düşer inş :)
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()parite dövizler arası geçiş.. yani elde usd , gbp , euro varsa parite yapıyoruz deriz.. tl varsa direk o dövizi alır, tl ye dönmeden paritelere devam ederiz..
evet doğru anlamışsınız sorun yok
CaptainDolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()bu haber bence günün en iyi haberi :)
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()1. 2490 zirvesi, 1. 2370 dibi gün aralığında.. şu an bulunduğu nokda gayet iyi.. Ptesi tüm parite leri yeniden değerlendiririz ama bana günlük düzeltmelerini yaptı geliyor.. ptesi tekrar yukarı gider.. yine de hayırlısı ıle ptesi tekrar değerlendiririz.. ytd
kapital_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()kraliçe yorgun; hasta değil :)
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()inan herkesi etiketlemek istiyorum ama ya vakit olmuyor, ya unutuyorum ya da yaptığım işlemi bir an evvel yazmak istiyorum ki herkesin fikri olsun anında..
gllsshh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()zaten şu an 1. 2415 gibi... sıkıntı yapacak bir durum yok bence..
Dolerman__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()dip beklentim 1250
zirve beklentin 1500
ytd
ufak_yatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()o nasıl söz bana verilen her selam tarafımdan alınan helallık olarak bilinsin.. :)
YASKO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()yılın ilk ayı zirve, 2. altı ay dip beklentim var.. yanılabilir ytd
ufak_yatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()dip 1. 16
zirve 1. 30 orta ve uzun vade..
kısa vade günlükleri zaten paylaşıyorum..
Dolerman__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()vardır bi hayır hepsinde :)
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()aramızda 20 pips var.. sorun etmeye değmez :)
Eymm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()bu kez sınırları zorlayabiliirim :) 1. 43** gibi gönlümden geçen
Snnctlky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()şu an bir şey yapma ptesi tekrar değerlendiririz.. gümüş yakalarsak oraya yaparız 1 parça ytd
YASKO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()Kar ile olsun ptesi olsun sorun değil :)
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()orta vade için evet beklentim daha yuksek.. ytd
kapital_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()ben 17. 25 e alıcıyım ytd
YUSUF89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için VYaman yorumu ()evet target kullanıyorum... parite lerde 20- 25 pips, tl bazlılarda 60 pips gibi makas aralığı var
alp_eren07 için cevaplandı (yorumu göster)