Üye adı:virtuousness
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6909
Üye puanı:1024
Takipçileri:184
Takip edilen:10
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Ereğli şuan bile ucuz gidecek... Tabiki bi yatas değil biz büyük balığın peşindeyiz yataş%120-160 beklentim var bilmiyorum bakalım ... %30 lar beni borsada hiç tatmin etmiyor şuan hiç etmez çünkü yıl sonu enflasyonu%50 rahat belkide%60 derin bir resesyon kokusu alıyorum faizler yükseldikçe girmeye bsşlayacağız.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Thy çok tehlikeli sasa gibi batıracak insanları görürsün hayatta girmem... Ytd
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Senin hisseye baktımda biraz daha gidebilir sanki ama ben olsam riske girmem... Konuştuğumuz gün aldıysan epey kar ettin. Mal toplama bölgesi 21- ile 23 arası... Ytd bilgin olsun
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Bütün hayallerim yıkıldı ons'ta yine borsaya döndük... (: adamlarda enflasyon verisi düşüyor 2 ay geçiyor 3 ay faiz arttıracağız kesinleşti diyor yaw hani gerekirse yaparızdı niye netleşti.. Ahlaksızlar bütün parayı kendilerine çekecekler...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Kafa kalmadi ki sabahtan beri
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()1930 bu gece kapatmaz ise pazartesi bir miktar satış gelebilir...
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Pardon pazartesi :)
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Bu gece 1930 üstü kapatması gerekiyor yoksa biraz satış yiyebilir yarın... Ytd
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()1950-60 arası ama yine aşağı bu sıra sadece kar satışları olur yatay... faize doğru ons un kaderini az çok görürüz.
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Ons bu sene 2100-2150 dolar kapatacak... Bunu yazalım da 12 ci ayda paylaşırız.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Endeks aşağı geliyor bir yukarı gelebilir sonrası aşağı...
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Ons ne alt direnci ne üst dirence atıyor... İğrenç bi durumdayız. Zombi modu diyorum kendi tabirim ile...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Herkes kararsız birtek sen değilsin... Biri iyi geliyor bşri kötü geliyor veriler. Sadece baskılarlar ons u 1700 ler asla beklemiyorum asla! Ytd
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Yatay seyirde devam eder diye düşünüyorum biri iyi biri kötü geldi bu geceki kapanışı 1890 altı yapmaz ise iyi durumdayız... Diyebilirim bu gece çok önemli. Ytd
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Piyasa kararsız...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()İyi gelmesi bile yaramıyor artık... 3 kere faiz arttıracak fed mecburlar gelen verilere göre. Artmazsa yüzüme tükürün o derece diyorum... Ytd
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Yatay seyir devam... Ytd
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Bumu ons sadece tepkin :))) güldürdün beni...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Endeks düşmedikçe ons' a hayat yok 103 altı kapatırsa ons bu geceden sonra ancak yükselebilir. Şahsen beklemiyorum... Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için virtuousness yorumu ()Fazlasını yapacak göreceksin... Ytd
Alihandroo için cevaplandı (yorumu göster)