Üye adı:Vedolizim
Kayıt tarihi:8 Temmuz 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17939
Üye puanı:1135
Takipçileri:258
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Vedolizim yorumu ()Uzak Doğu bu fiyatları görsün elindeki bütün altını bozar
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Vedolizim yorumu ()İlk direnç 1650
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Vedolizim yorumu ()32 gram aldım dolar ida düşürdüm ons uda
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Artık zamanı geldi en son bir sene önce Altın aldım devamlı düştü ben aliyimda dussun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Sabaha doğru duser
Celalbags için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Belki TL ulaşma sıkıntısı dünyada olunca yükselmesi gerekli sonuçta Forex piyasasında dolar almak için elinde TL olması gerekli TL ulaşım zor olursa TL değer kazanır diyorum
magnet34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Avrupa sokağa çıkma yasağı gelmiş euro yükseliyor ABD sokağa çıkma uyguluyor yükseliyor biz uygularsak TL yükselir mi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()En az iki sene once
dolunay3840 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Pek ikiyuz değil bu tip kirizde bile bir düzeltme gelecektir ABD bunu ister bu fiyatlarla devam ederse ABD büyük sıkıntı çeker
Spyboot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Aşı haberi dedim aşı değil farkindaysan
Erkan3536 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()İyi bir aşı haberi dolar ı 6.30 ceker
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Her kez bu şekilde düşünürse olmaz tabi bir yerden başlanmalı vatan elden gittikten dolar ın olsa ne olur
Ahmetkdr872 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Arkadaslar herkez elindeki dolar ı bozdursun devlete destek olun alacaniz üç kuruş kar için dolara yukleniyorsunuz illa yatırım yapacaksanız Altın alın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Bütün kanallarda var kardeşim
tamzamanı001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Vedolizim yorumu ()Bu nedenle düşüş baslasin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Faiz geçen hafta fiyatlandi düşüş seni budur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()500puan yazanlar enflasyon oranından heberdar faiz eslasyondan düşük olamaz enflasyon neyse 250 baz üstü olur buna göre düşecek faiz 250 baz puan olacaktir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Faiz indirimi fiyatlandi artık düşüş zamani
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()Türkiye cds verileri 3gundur 50 puan yukseldi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Vedolizim yorumu ()dolar almak içinde elinde TL olması gerekli
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)