Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnşallah herkes düzlüğe çıkar bir gün düşüncen için teşekkürler Bol kazançlar
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eyvallah :):)
rasgele_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ():) düzeldi sanırım
İZMİR3580 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bistten çıkmıştınız sanırım durum düzeldimi dersiniz sizce?
rasgele_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Evet o müdahale olmadı kıytırık hisseler bile kaç kez ceryan kesti kendilerince oynuyorlar bakalım bu oyunun arkasından mutlaka bir şey çıkar zaman ile onuda göreceğiz birileri kendilerine göre ayar lyor gibi sadece durum onu gösteriyor bildiğimden değil yani
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnşallah zarar çok inşallah herkesin istediği olur sanki içinde kalmış gibi satmak istemedin sanırım
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Anladım en iyisini yapmışsın
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum sen varmıydı sattınmı
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()şu aselsanada bir el atsa usta keşke
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()emeğine sağlık
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hayırlısı olsun o zaman bunun ne yapacağı belli Olmaz inşallah çıkar
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()duyum nerden
a_kemal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()As ne yapcaz peki senin pozisyon ne durumda alım satım varmı
Uyu2zz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bende 78 di galiba buda o civar verir belki
Money_buy_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ASELSAN'da fazla etkilemedi gerçi çok bir parada vermedi
Money_buy_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Beklerim hocam bir kahve içmeye veya yemeğe
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum nerelerdesin umarım ters bir şey yoldur
Uyu2zz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Geçmiş olsun usta iyi akşamlar
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ikisinin geçmiş profillerindekini dikkatli oku ve sormadan devamlı takip et zaten yazıyorlar burda herkese cvp verseler bende dahil zamanları kalmaz bol kazançlar
Erhan08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@AtabiLge @Kara99boga bu ustaların geçmiş yazışmalarını oku sana fikir verir her defasında herkese ayrı ayrı msj yazamıyorlar kolay gelsin
Erhan08 için cevaplandı (yorumu göster)