Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum yolu açık olsun kazansın herkes :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Rahip kaç milyon lot alacak :)
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()sıkıntı yok gidene dur denmez :)allah yolunu açık etsin dirençlerini yazarmısın sana zahmet
altınsever_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Tamam ne kadar maaş bağlıcak :)
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnşallah dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()o günleri görecekmiyiz dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()merhaba dostum
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ya yapma böyle sıfıra inicen bekle yazık parana
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()sende de ne para var her şey alıyosun allah bereket versin
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Yok dostum hep kaçıcıyız biz artık yoğurdu üfleyerek değil bakarak alıyoruz :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()sosyal medeyadada herkes hrgz diyor devre kesecek galiba :)
altınsever_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()2gün sonra
Altınpeşinde10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hayrını görsün
Ust14 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Düşür şunu artık
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()fikomu gördünmü bankada :)
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()onu diledim sayıyorum şimdi :)
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Sen gelirsen hesaplar benden ben gelirsem senden olsun
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()200 lük olsun söyle ağırlık yapmasın
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@ARTURO_BANDİNİ emeğine sağlık hakkını helal et :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@ARTURO_BANDİNİ satabildinmi :)