Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()alım yüksek
İbo467 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Kuyaşa bak istersen ben aldım 4, 34 yüksekden ama 4, 80 5, 0 diyor hocalar sen bilrisin yani
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnşallah benim çok çünkü
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Keşke satmasaydın biraz daha bekleseydin
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Yani ayakmı kırık hocam şu an :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()eyvallah hocam sağolun
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hocam merhaba hedef te bir değişiklik varmı kolay gelsin
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()teşekkürler yani aseli etkilemz diyosuunuz sağolun
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ne anlama geliyor yani
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ne anlama geliyor yani
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Beni anlatıyorsunuz :) ama inşallah zaman olunca satmayacağım kar ile bile çıkacağımı düşünüyorum ilk zamanlar satayım diyordum ama borsa sanırım sabır işi inşallah istediğimiz gibi çıkacağız burda @AtabiLge @kahvecii @Dark_Knight hocalar bize umut oluyor hepsinden allah razı olsun
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()vallahi zararım çok hocam ama vademde çok sizi yakından takip ediyorum inşallah umduğumuzu alırız hocam
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Sağolun allah razı olsun hocam
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ağzınıza sağlık hocam
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Sağolun hocam allah razı olsun
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Aynen zaten batacağımız kadar battık durmak yok yola devam :)
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Aynen hakkımızda hayırlısı düşünüyorum beklemek daha mantıklı geliyor
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Siz çıkdınızmı bekliyormsunuz hala
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hocam kuyaşda hedef hala güncel değilmi
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hocam her gün soruyrum kusura bakmayın ama aselde zarar olunca artık başka yerlerden çıkarmaya bakıyoruz kuyaş ne alemde
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)