Üye adı:vedat__
Kayıt tarihi:3 Ağustos 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2532
Üye puanı:81
Takipçileri:11
Takip edilen:31
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:37 Gram altını var
Puan:151 Nakit puanı var
T. Puan:228023,5216 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()5.95 DYO yakaladım :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Anladım :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()O zaman aldığınızda aldım deyin yeterli :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()dyoby alacak mısınız:)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()490 b klerim hedefini okudum ordan satarım oyayo almamıştım nakit yok diye
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()@SERseri4LBAY brksn yeter mi yoksa hedef gelmedi mi
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()@SERseri4LBAY aylardır karsan elimde satmadım illaki çıkar arada takip edip aldıklarını alıyorum Allah razı olsun onlar moral veriyor zararı kapatmasa bile kâr oluyor :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Hedefiniz nedir
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()@SERseri4LBAY abi bereketli olsun da bizde beleş nasıl elde edelim öğretir misin abi
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Allah razı olsun bende iyiyim arada izliyzorum takip ediyorum ders çalışıyorum felan
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()@SERseri4LBAY günaydın abi nasılsın
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Olan oldu gitti bitti artık piyasa ne olur pazartesi belli olacak
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Müjdeden önce İngiliz gazetesi bu haberi yaydı 800 milyar dedi ama açıklama şimdi yapıldı 320 milyar açıklanınca millet şaşırdı
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()238 Makt alındı
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Bu ne ya hepsi kızardı utancından
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Öyle değil yani tüyo alırsan ?
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Başka alıdığın zaman etiketler misin
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()@ilteris abi Nthol tam dirençte kâr yok elimde vardı önceden sattın mı abicim yada 2.41 mi
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Ben eskisini bir hafta önce Burdan satmıştım kâr ile elimde nakit yoktu diye alamadım 2.08 den şimdi aldım
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedat__ yorumu ()Makt 2.45 alındı ytd
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)