Üye adı:Vagabondboy
Kayıt tarihi:11 Aralık 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:13601
Üye puanı:993
Takipçileri:92
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1905
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Bismillâhirrahmânirrahîm
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:4034,69 Nakit puanı var
T. Puan:9994,4237 Gram & Puan birleşimi
Başarı:626. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Yok suan elindeki tl ile gümüş al gümüşü satarken tl ye dönme dolar a dön
Hkaranfil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Aynen öyle dostum
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Siz halen burada ne yüzle yorum yapıyorsunuz 80 tl gelecek diyerek korku pompaladiniz millete
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()O vergiyi her cuma dolar tl artıyor zatenc oradan kapatırsın nakitte olduğumuz zaman paramızı şoklara karsi koruyoruz
bybedo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()dolar yükselirse tl en yükselir parite de tl ile işin yok dolarla alip dolarla satıyorsun burada amaç nakitte olduğun zaman parani enflasyona karşı kur ataklarina karşı korumak
Hkaranfil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Amin cümlemize
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Fark hic yok tl ile makas ayni sadece vergi veriyorsun okadar
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Banka alış 2 dolar 165 cent Banka satış 2 dolar 184 cent
19 cent makas var işte
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Su brent 88 zi kırsa bir asagi
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Tl ile alim satım yaparken tl artıyor parite de dolar ın artıyor sadece alirkende saterkende vergi var okadar
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Bir ara nkolayda parite 0.01 di fark edilene kadar cok para kazandık ama bazı kamiller sitede söyleyince banka fark etti
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Cuma günleri hep böyle düşük oluyor dolar parite yaparken sadece ons fiyati bakıyoruz tl ile isimiz olmuyor alıma satima vergi alıyor diye tercih etmiyor lar
bybedo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Dünya katilim pazartesiye kadar dolar kurunu güncellemez yarin satmak isteyen olursa dolara parite yapmak daha mantıklı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()banka duzeldı arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Devamm 72 ye kadar
Vagabondboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()110 tl oldumu buradan alalimmi derler:))
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Az önce iğneyle gittiği yeri geçmeye gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()91 tl den gumus almayanlar Yansın:))
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Bende 65 ten aldigimi sattim nakit olsun diue çoğunluk maldayim :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Vagabondboy yorumu ()Kardes elinde nakit varsa aşağılardan aldıysa satma riske girme yani
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)