Üye adı:uzmanca60
Kayıt tarihi:1 Mart 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:239
Üye puanı:2
Takipçileri:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()onsda parıtede bana guvenen varsa bulasmayın.. dolar 82 lerı denıyecek.. ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()sanırım pazartesı
tamer89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()ben dolar ıcın yarını bekleyecem.. burdan asla bozdurmam.. onsada parıteyede guvenmıyorum.. onlara bulaşmam..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()sadece kademelı faız artırımını okudum.. 4 faız deseydı dolar ucardı 83 lere..
snralt55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()baskalarını bılmem ben dolar ımı bozdurmam burdan.. ben 82 ve ustunu hala beklıyorum bugun olmazsa yarın kısmet bakalım..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()arkadaslar acele etmeyın daha konuşuyor.. dolar a bışey olmaz korkmayın..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()baskalarını bılmem ben bu sartlarda onsada bulaşmam parıteyede.. dolar ı sevıyorum.. onunla bu yola devam edecem:)) parıtecıler Altın cılar ne yapmak ıstıyorsa yapsınlar karar onların.. cıkacak dıyorlarsa yapsınlar..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()faiz vurgusunu yenıden yapıyor dolar toparlayabılır yenıden..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()önumuzdekı eflasyon verısı sımdı daha cok önem kazandı dolar ıcın..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()konuşmayı sonradan bozdu dolar ı buraya getırdı..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()1. 305 altı gelmedıkce Altın almayın dedım altı geldı alım yerıydi..
Mamiy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()dolar ın 82 de tutulması lazım demıstık.. burda tutunursa ıyı olacaktı.. ama tutunamadı..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()altın alacaklar ıcın 1. 305 altını ısaret etmıstım.. kımısı 1. 310 dan alıyordu..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()acaba pıyasa fed basakanın dedıklerını yıne gecmı anlıyacak fıkom..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()verıler guzeldı şahınde konuştu ama dolar gevsedı garıp degılmı bu..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()altın alacaklar 1. 305 altını beklesın dedım saatler önce.. sımdı ısteyen altında ıstedıgını yapabılır.. karar yapmak ısteyenlerın.. ben alın yada almayın demem..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()dolar için uzmanca60 yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
1. 305 destegını kırmadan kımse onsa bulaşmasın.. ons ıcın aceleye gerek yok sımdılık.. parıtede bı yere gıdemez. elı kolu baglı sımdılık.. BU UYARIMI DIKKATE ALIN LUTFEN ..
https://altin.in/uzmanca60/2
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()bak fıkom onsda dedıgım oluyor:)) 1. 305 kırılırsa ne olacagını söyledım saatler önce.. sımdı sıra parıtedemı acaba:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()şahın olması gereklıydı zaten yoksa guvenı kaybederdi..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için uzmanca60 yorumu ()feb baskanı konuşunca önce pıyasa yanlıs algılar sonra uyanırlar daha öncede böyle oldu..