Üye adı:Ürkütücü_zombik
Kayıt tarihi:27 Nisan 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3740
Üye puanı:438
Takipçileri:12
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce onurlarını sonra özgürlüklerini daha sonra bağımsızlık ve geleceklerini kaybederler
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Son bi düzeltme bekliyorsun sanırım, orası ne olur siyah hocam
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Siyah hocam selam. geam ons treni kaçtı mı benim için, en son kaçtan girilir
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()7.5 7.6 gibi düzeltme olurmu. Yada burdan daha aşağılar olurmu hocam
mahmut_nedim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Galiba beklenen tepki yükselişi, kalıcı olurmu
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Tamam mesudum sevgiler
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Ful gram da mısın mesutcan
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ürkütücü_zombik yorumu ()Bu sene gümüş senesi diyorlar hocam katılır mısın
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ürkütücü_zombik yorumu ()Kırmızı 3. 5. dalgayı işaretlememişsiniz nasıl anlıyacağız
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Ekran neden dondu kardeş
falcon38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()8 lere satmadım. Şansıma güvenmediğimden işlem de yapamıyorum daha
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()dolar da kalanlar için bir öneri varmı hocam @_Siyah_
__crypto__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Hocam boşuna ağzımızı yormayalım. Asgari üzretli ve küçük esnaf kimsenin umurunda değil.
__crypto__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Az buçuk düzeltme yokmu yani.
Edisonn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ürkütücü_zombik yorumu ()Gümüş ons Altın ons paralel mi hareket edecek bu süreçte hocam. Gümüş ons tavsiye edermisin
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()21 inde ne vardı hocam sonra beklediğin düşüş başlıyacak öyle mi. Ben alt düzey çalışan oldm için takip edemiyorum kusura bakma
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Ocak 24 de ne vardı kardeş, sonrasında düşüş mü gerçekleşir
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Yıl sonu kapanış ne olur siyah hocam
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Sonra sorsan dedim oldu
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Üstatlara sorsan 7.80 altı 7 7.76 var oda kırarsa 7.72 destek, o da kırarsa 7.69 o kırdımı 7.65 var o kırarsa 7.62 o kırarss 7.60 derkene biz teknik analizden anlamayanlar öylece kalıyoz
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Evet tabi genede son kararım değil. Sadece düşünüyorum
Saldır_Sarı için cevaplandı (yorumu göster)