Üye adı:Ürkütücü_zombik
Kayıt tarihi:27 Nisan 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3740
Üye puanı:438
Takipçileri:12
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce onurlarını sonra özgürlüklerini daha sonra bağımsızlık ve geleceklerini kaybederler
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()olabilir, gözleri doymuyor 8 TL'ye bile razı değiller demekki şu anda, mide krampı geçiren biziz tâbi. mb den ses gelmediğine göre bunlarda oyunu izleyen tarafdalar
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()işin içinde yabancının yanında yerli işbirlikcilerde var mı
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()mesut bunu nerden duydun benim bankacı abi de aynısını söyledi, ondan merak ettim
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()bu neydi kardeşim
Haskiiy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()yakıtın bizi çiçek
canım_arkidişlerim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()8.08 altı kapatsa kurtarirmi
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()cuma günleri yüksek kapatması normal mi hocam
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()bu saatte 3 kuruş atak yapmasınn sebebi ne olabilir
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()nisan özellikle Mayıs ta beklentin varmı şimdiden hocam
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()haftaya müdahale olur diye umut ediyorum, yüksek kur milleti fakirlestirir,
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()Allah korusun, inş gönlüne göre olur
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()ha şöyle yanımda birileri olsun)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()evet artık yatiracam Güvendik de ne oldu
mesutates88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()kendim için değil her herhalde). bu açıklama çok önemli olduğu söyleniyor.
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()açıklama yapılmamasının Altın da yatan sebep ne olabilir tüm Türkiye bunu merak ediyor
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()beklenen açıklama gelirse düşeceği yer nere olabilir
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()hocam MB başkanının açıklama yapmayıp beklemesinin nedeni ne olabilir
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()nisan faiz indirimi olurmu dersin
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()sende yükseliş bekliyorsan herkes umudunu yitirmiş demektir
Dstarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ürkütücü_zombik yorumu ()herkes şaşkın
Mithat_barann için cevaplandı (yorumu göster)