Üye adı:Unicorn34
Kayıt tarihi:24 Ağustos 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12093
Üye puanı:7432
Takipçileri:4459
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İzmir
içinden geçtiğimiz ekonomik darboğaz döviz cinslerinin yükseliş yönünde devam edeceğini gösteriyor.
50 kuruşun üzerindeki geri çekilmeler alım fırsatı
Gibi gibi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10256,91 Nakit puanı var
T. Puan:10256,91 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()O sade Maraş dondurması gibi olur. Üstüne entep fıstığı olmazsa olmazımız :))
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Nerelerdesin hemşire. Anons geçin hemen AB grubu şart yalnız :)))
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Damar yolu açık euro 'nun kan bekliyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()euro 'ya acil AB grubu ( ) kan gerekiyor. Transvizyon şart. Basınç düşüyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Var birşeyler gibi gibi :))
Bilal4735 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Dx nabzı hızlandıkça Avrupa da satürasyon düşüyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()MGK sona erdi bakalım açıklama ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()0Dolar için Unicorn34 yorumu (4 saat önce)
Ben de mb nin yerinde olsam euro 'yu 4. 18 Altına ata ata gelmesine izin verirdim 3. 51 in. Sepetten dolayı gibi gibi :))
https://altin.in/unicorn34
Ne içtiysem :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Bist kapanışı sonrası talep gelir gibi gibi :)) hafta sonu riskli.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()0Dolar için Unicorn34 yorumu (1 saat önce)
18:00 den sonra 3. 50 nin üstüne atacaklar gibi gibi
https://altin.in/unicorn34
Mini tahmin bir saat öne alınmış :))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()May be. Also l dont know so much.
Take care...
Nenas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()But you writen true :)
bondman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Benjo kardeşi :))
bondman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()18:00 den sonra 3. 50 nin üstüne atacaklar gibi gibi
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Unicorn34 yorumu ()Negatif ekti eder gibi gibi
BayTaR__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()O zaman sır değil :))
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Ben de mb nin yerinde olsam euro 'yu 4. 18 Altın a ata ata gelmesine izin verirdim 3. 51 in. Sepetten dolayı gibi gibi :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Unicorn34 yorumu ()Kimileri dolar ı ızgaradaki balık gibi görüyor pişince alalım
Oysa kendisi denizdeki balık gibidir
Oltaya ne zaman takılacağını kendi bilir :))
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Unicorn34 yorumu ()Konuştu hocam. Genç işsizlik vs. Piyasa sattı çoktan
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Unicorn34 yorumu ()0Euro için Unicorn34 yorumu (1 saat önce)
Aylardır fed sonrası düşen dolar çıkan euro idi. Piyasa ilk defa fed sonrasını pozitif fiyatladı. Draghi sonrası da aynı kanal oluşabilir. Gibi gibi :))
https://altin.in/unicorn34
De dik mi dedik :))