Üye adı:Ugur_biyikli
Kayıt tarihi:16 Ocak 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:338
Üye puanı:67
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CNY16 Haz 05:00
Sanayi Üretimi (Yıllık)
CNY16 Haz 05:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
JPY16 Haz 06:00
Japonya Merkez Bankası Faiz Oranı Kararı
AUD16 Haz 07:30
RBA Faiz Oranı Kararı
CAD16 Haz 15:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
CAD16 Haz 15:30
BoC Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek (Yıllık)
JPY16 Haz 00:00
BoJ Basın Konferansı
AUD16 Haz 00:00
RBA Basın Konferansı
AUD16 Haz 00:00
RBA Faiz Oranı Bildirisi
AUD16 Haz 00:00
Avustralya Merkez Bankası Para Politikası Bildirisi
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Valla ben harita mühendisiyim, köye ev yapmak kentten zor :(
Biz de bununla uğraşıyoruz
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Köy projeleri mimari statik , harita , zemin etüdü anahtar teslim yapi izni alınır
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()S. a , yarın 1 Cumhuriyet alıp piyasayi ve balinalari bi telaşa surukleyeyim
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Dönecek zaten kardeş hosgeldin
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()10 ay olmuş bunu yazalı.
O zaman ons 3350 dolar mis
Ugur_biyikli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Konu: Durumlar çok kötü.
Al ben söyleyim, buralarda kalacak, belki 4020 dolar , ama toparlanması hızlı olur
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Yarın gidip bi gram bi Çeyrek alayım da ons u biraz yükseltelim bari
Sayfa geneli çok mutsuz
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Bashar89 nereye gitti, şimdi sayfada ons 1600 olacak diye milletin sinir uçlarıyla oynamaliydi:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Allah razı olsun, ömrünü hayırlı eylesin 2 yaşına yanaştı artık sipalik peşinde.
Ben 4800 lerde durur sabitler diyordum, nereye düşecek bu? Düşecek yeri de kalmamış gibi
İnşallah 4020 denemez
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Vallahi ben almadım, iş güç, küçük çocuk derdine sayfaya girecek vakit olmuyordu:)
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Selamünaleyküm mübarekler, naptiniz siz ya, 5200 lerde bıraktığımız sayfa 4200 lerde karşılıyor bizi :(
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Ne yapıyorsunuz ons bey?
İçimizden geçtin
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Kaptan gemi yalama oldu tutmuyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()4910 seviyesinde kapanış gelmezse işimiz cort olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Mankind dost, ne diyor grafikler, ne. zaman yukseliyoruz
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()5200 den beri işlerin yoğunluğundan ilgilenemedik, gayri şu düşüşü bitirsek de yükselişe baslamasak mi?
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Selamünaleyküm muhteremler
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Konu: Altın Ons görüntüsünde bir sıkıntı yok.
Gel de bunu selalecilere anlat:)
cihannüma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Başına tuğla mi düşürdüler senin , geçmiş olsun:)
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ugur_biyikli yorumu ()Helal be, işte en doğru yorum :)
Karaherz için cevaplandı (yorumu göster)