Üye adı:TuranOrdusu
Kayıt tarihi:17 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1509
Üye puanı:177
Takipçileri:8
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Bunun bir ironi olduğunu soyle bna.
Serkancan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Hayrı bir kenara koy ya kardeş eğitim gerçekten önemli.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Yav bizim insanimiz cumadan çıkip hayir icin dagitilan simitden 3'er tsne kapışan bir millet . Daha geçen gun adam hayır yapmiş simit dagitiyor her çikan 2şer 3 er aliyor . Demiyor ki arkamdaki insanda nasiolensin . Hayri dağıtan adamda yaw hacım daha yeni namazdan kalktin 3 tsne niye aliyorsun 1 tane alda arkandan gelen de nasiplensin diyor . Gnede basip gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Çünku insanlar , kendisi gbi etden olan insanlara tapip, onlarin iki dudağının arasindan çikacak cumleyi bekleyip ona gore hsreket ediyorlar. Din kitapda yazıldiği uzere yasanir . Islam guncellenemez . Çokda tsrtismayalim sayfa kirlenmesin.
Vertikal_Limit için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Bu ülkede zihniyet değişmediği sürece. Fakir gariban şükretmeye alıstirilmiş. Zengin ise bunu kullanip uzaktan v iskisini yudumlayip . Kimimiz aclikla yoklukla i. tihan ediliriz diyip arka perdeden cukkasini doldurmaya devam ettigi surece sistem ayni şekil devam edecek.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Şuanda biten sadece alt tabaka esnaf ve insanlar . Baska birseyin bittigi yok.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Şuqnds tek dert dolar i bir şekilde tutmak sanırım. Hayat pahaliligi domates 30 tl olmus biber bilmem kaç şaunda bunlari umursayan pek yok gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Fede bel bağlanıyorda zaten piyasa öncesinden fiyatlamiyor mu bunu . Dahi dolar endeksi 100'ün üstunde seyrediyor . Dolar- Tl 'de tık yok . Uzun soluklu buralarda kalmayacaği kesinde kkm olduğu surece mb birsekilde içeride girse tutuyor
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Ru syayla masaya oturmuslar dahi niye avunacağım kardeşim.
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Ru sya amer ikan markalarini cekti. Ameri kada ru s markalarini çekti. Tur kiye ame rika ru syaya gidip ornegin awm'de hd iskender açacak kahveci açacak , altinyildiz açacak . Tur kiye bu sava sdan en karli taraf olacak gibi ...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TuranOrdusu yorumu ()Napcaklar paranizi dolar dan bozun enflasyon kadsr faiz deyip %50 faizmi vereckler.
Kalkandelen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Nereye kadar müdahale edecek . Kkm ninde olayi bitdi enflasyon karsisinda hersey ezildi . dolar da ezildi . Bu enflasyonda herseyin hergun arttigi ortamda boyle basit isler gunu kurtsrmaktan baska birsey degil.
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Eger mb satiyorsa tehlikeli sularda yüzüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Peki 3 aylık dilim icerisinde kur sizce kacta olur celik bey ? Sizin dusunceniz nedir?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Hocam merhaba bu aralar sizce yeni enstrumanlar devreye girermi ? Sizce burdan dolar a gecis yapmali mi yoksa yeni enstruman cikar diye beklemeli mi?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Kkm en duşuk kurdan giren 11.60 li seviyelerden giris yapıldı. Farzedelim 230 bin civari 3 aylik vadeye gecis yaptiniz 3 ayin sonunda kur 13.60 da olirsa 35 bin alirsiniz kur stabil kalir yada 11.60 altina duserse 3 aylik faizi alirsiniz
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Herkez al sat mi yapiyor.
Schatzi için cevaplandı (yorumu göster)