Üye adı:TuranOrdusu
Kayıt tarihi:17 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1509
Üye puanı:177
Takipçileri:8
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()O terleri biz calisarak akittik senin gbi burda boş laf yapanlarıda çok görduk akıllı ol
muratti007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Senin onun tlnye gecmesiyle ne olacak ki dolar imda var altinimda vsr gumusumde var kardes Allah'a şukur calistik yaptik calis seninde olsun.
muratti007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Ben 7 ay once ufak bi motor aldim . 7 bin tl ye şuan 26 bin tl :)
blackhill için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()8.7 gelirse iyi faiz ise yariyor deyip fed gene daiz artisina gidecek . 8.7 uzeri gelirse fed bu sefer daha yuksek faiz artisina gidecek diyecek piyasa :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Biraz çabuk daraldıniz abeyler :)
Bjk_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Ama şoylede birsey var 14 kende bir ay filan turrular ora aşıldı 16 lara hizli yukseldi
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Belkide böyle bıktirıp usandirma politikası izliyorlardir?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Reyiz bu dolar seni son günlerde çok dsrladi yav :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Nasipten öte yol yok . Lakin artık birseylerin fwrkına varıp. artik ufakda olsa yatirimları ona gore yaparsan daha uygun olur.
BankacıTolga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Senin yorumunu gördüm sana cevap verdim el8mde telfon kim. ne yazmiş diye takio etmiyorum ki. Dusedebilir çiksdabilir. Ama milletin sorduğu soruya direk rakam verrrek şukadar olacak bukadar okacak demek hoş değil. Boş yapanı engellerim . Sanada tavsiye eserim görmemiş olursun.
TuranOrdusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Ben kimseye hoca üstad demem bu birincisi demissemde agız aliskanlıgı hocam demisimdir. Çok bildigi icin değil. Ikincisi sanede kardeş dedik . Böyle kesin hukum verio şukadar dusecek diye konuşamazsın . Yazık günah bahsettigın insanlardan farkın ne senin ozmn sen hanhi kapidansın derler adama . Tavsiyelerinizi kendinize saklayın
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Kardeş sen milletin vebaline girmeyi çok mu seviyorsun sen kimsin ki 16 dan alirsin diyorsun?
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Dövizin düseceği bilgisine nerden vardın kardeşim ? Düsecegi kesinmiş gbi konusuyorsan ozmn bekle.
muratti007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Konu: #31622336 Grafik detay ve yorumları
Ee sonra nolacak baskasıni getirip. faiz dusurmeye mi baslayacak. Zaten faiz dustugu icin şu halde degilmiyiz?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Konu: #31622317 Grafik detay ve yorumları
Alınan borç la sadece döviz mi tutulmaya calısılacak :) eylülde dis bor odemesi neyle yapılacak?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Oda araya kaçıyo buda araya kaçiyor . dolar tüm yatirimlari ilgilendiriyor.
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Kardes 3 yil önce pwrani altina koysaydin alirdin belliki tl de kalmissin.
BankacıTolga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Tl de daha fazla kaybedecek.
BankacıTolga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Geçici geçici
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()En son dolar 7 tl iken doların rezerv para olmaktan cikacağini söyleyen birçok kisi vardı . Şimdi hicbiri yok daha 1.5sene olmadi
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)