Üye adı:TuranOrdusu
Kayıt tarihi:17 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1509
Üye puanı:177
Takipçileri:8
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()yanlıs hatırlamıyorsam aldığımda ons 1800 dolar 18 civarıydı 7 aya yakın oldu dolar ayagı olmasa zaten perişandık. dolar 30 görsün basar giderim sonrasında isterse 3000 görsün 7 ayımı yemiş
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()neyin rakamını yazcan ki aylardır kimi uçacak diyor kimi yıkılacak. 1900.1925 arası esir etti bnde hayatımda ilk kez Altın a yatırım yaptım onda da fed in oyun oynayacağı tuttu.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()burda onun bunun dediğiyle hareket edecek adam bela okumak yerine kendi kafasına vursun.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()her veri her söylem ons için moko ko buna rağmen 1900 Altın a düşürmüyorlarsa genede siz bilirsiniz agalar.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()öff yav ne oyun oynıuıyorsun be kardeşim ya e git ozm 1850 de tamam diyelim ne zaman öldürdün be
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()gümüş bile Altın dan daha cazip.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()biriniz 1 aydır çıkacak diyor diğeriniz 1 aydır düşecek zaten iki ihtimal ama ikinizde tutturamıyorsunuz :D 1920 le 1905 arasında gelip gelipğ gidiyor 1 aydır :D
Teknik_100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()1905-1925 gelir gelir gider ... ne 1900 aşşası ne 1930 yukarısı aylaydır sallanıp duruyor.
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()yeni duvar 26.09
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()şimşek çıkar yok cumhur başkanımız arapların yanına gider der ekonomik takvim dene bieşey yok :D gaye çıkar artık döviz satmayacağız der olanlar belli :) bu işin sonu moko ko
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()sen bu kafayla yatırım yapma elindekinide alırlar kardeşim
Izmirnet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()çok param olsa birazını salar bayram öncesi gece faize geçerdim. 25.50 iğne atmış görünüyor sabaha 26 geçer.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()yıkıl teneke seni
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()he 45 gündür bi çıkamadı :D
Eskin_ticaret için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()şaklaban Ons :) dolar da olmasa palyanço olacaksın :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()elinizdeki malı satarsanız yanarsınızz.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()biraz süzüldüğünü gören kardeşim aylar sonra uyanıp gelmiş . hoş gelmiş :) bu arada abd faiz artışı bitti demedi :)
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()ons hariç herşey rekor kırıyor :D onsu satmaya doymuyorlar :D
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()1 yıldır ons 1300 lere düşsün diye beklettiğin paracıkjlarn zaten çöp oldu reyis :)
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()1600'ler den beri aynı şarkıyı
benjamingo için cevaplandı (yorumu göster)