Üye adı:TuranOrdusu
Kayıt tarihi:17 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1509
Üye puanı:177
Takipçileri:8
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Bunlarda FED'in son hamleleri daha ötesi pekde kalmadi ...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Faiz artirsinlar yiyorsa oxman görelim :)
ANONYMOUS35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Yanlız böyle bir veri yok böyle bi yanilma payida yok sksjsnnsns tr yi geçti bunlar
2BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Yıkın baba onsu acimayin
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Herşey yabancı daha fazla nekadar vurgun yapabilir onun için . Kendi vatandasini çarpmak için
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Aya 2023 de uçuyorduk ama oda rötarli oldu sanırım
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Tamamda 30 da olacak 40 de olacak 50 de olacak bu sene içinde . Benim şahsi fikrimdir.
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Hersene şahlaniyoruz bu sene duble sahlaniriz ozmn
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Niye 30 da direttiler acaba 30 olunca nolacaksa :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Geçen seferki yukarı doğru sert kıpırdanma da yaktilar.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Yok ben muhafaza edecek yerim olmadığı için bankadan almak zorunda kaldım 2 sene öncesinden de var ama toplu olarak 13 ay önce aldım 360 gram aldığımda ons bazlı bakarsak ons fiyati 1800 dü 13 ay geçmiş ons hala 2050 . dolar ayağı olmasa zaten bitmisiz :)
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()1 yıllık ortalamasidir
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()13 ay önce 1800 den aldigim ons 13 ay sonunda 2050 hadi 1 sene daha bekleyelim i sene bu sene diye diye 2 sene içeri aldılar.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Psikolojik baskı diye diye 2 senedir mal toplattilar ha bu sene ha öbür sene diye diye 3 yıllık ortalamaya baktığımızda Altın hüsran.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Ben destek filan bilmem . Tredar lar oyuncak gbi onsla oynuyor . Olmayan kağıtlari satiyorlar . Fiziki falan filanda 2 yıllık ortalamaya baktığında Altın moko ko.
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Dipten topla dipten fopla diyen ezberciler var 2 senedir dipten yopluyoruz . Hala bir arpa boyu yol gidemedik. Enflasyonu hesaba kattigimizda
Layle26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()2 senedir enflasyona ezildi hala zaman kaybediyor 2 senedir bekliyoruz zaten
Layle26 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()ABD bikmadi satmaktan bikmayacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TuranOrdusu yorumu ()Konu: Yabancıların da kafası karışık.
Ben 50 üstü bekliyorum.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TuranOrdusu yorumu ()Orası doğrudur. Lakin piyasada işine geleni alıyor
kaktüss için cevaplandı (yorumu göster)