Üye adı:tsubasaetkisi
Kayıt tarihi:5 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:785
Üye puanı:40
Takipçileri:2
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Bist ve dolar nereye gidecek sizce?
Tahsin_34_36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Hey gidi hocam bıraktın gittin bizi kumanda arattın hep içerdeyiz :)
Tahsin_34_36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()brüt takas var
eymen_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Onda da bi sıkışma var gibi hocam :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Dohol'de ki durumu nasıl görüyorsun :)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()O da gelecek :)) Hafta sonu teknik çalıştım :P :D
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Maktk takip ediyor musun :)
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Ben cok miktar lot almadığım için cok sıkıntı yapmıyorum :) Maktk 2k zoren 3k dohol 3 k :)
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Son kurşunumu da Dohol'e sıktım 2,04 den :) Hadi hayırlısı :) Size söylüyorum ki dohol alacak olursanız bende ordayım :D
tsubasaetkisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Yüzümüz gülmeli artık :)) zorende de boğuşuyorum başka bir kağıda el atmaya korkuyoprum :D
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Muhtemelen perşembe günü saat 15.32 de olacak o :P Tabi bu benim temennim :))) YTD
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()maktk hareketlendi :)
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Bizim maktk karın ağrısı devam ediyor sanırım :)
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Beklentilerin olumsuz yönde sanırım. Bu arada geçmiş olsun dostum
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Nerelerdesin :)
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Sence düşüş kaçta bitecek ağam?
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Bu BIST 106 yi görmeden çıkmayacak gibi değişik hareketler
Osmoz_z için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Ben takip ediyorum onu gapli açılış yaptı :)
Osmoz_z için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Allah bereket versin hocam ; ))
esta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tsubasaetkisi yorumu ()Bist yeşil kağıtlar karavana sam