Üye adı:Traderxxl
Kayıt tarihi:10 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14698
Üye puanı:1292
Takipçileri:129
Takip edilen:90
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:2 Ağustos 1977
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Antalya
Mankind___2014ten bu güne Altın in_deyim...
Yatırım tavsiyesi yapmıyorum
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9844 Nakit puanı var
T. Puan:9844 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Ben bu iğneleri kimin için attı biliyorum:) hahaha
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()1846 iyidir iyi boşuna demedik ama:)ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()1846- 1848 hedefine iğne attı sadece
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Resesyon adım adım gidiyor a BD tarafında enflasyon büyük ytd
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Yarıyor tabiki ancak para ihtiyacı da düşüşü sağlıyor acil teşvik paketi gerekir ytd
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()İşaret bıraktılar sanırım devam edecek ytd:))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()usd Endex aşağıdaki desteğine sert çarpmış sonrası tekrar sert dönüş yapmış... A BD tarafında kötü gidişat hızlanarak büyüyecek gibi ytd
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23920093 Grafik detay ve yorumları
Gümüş iyidir iyi:)
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Resmen onsculara kalkın silkelenin dedi:)))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()dolar artar ytd
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()1846 ya kalın bir iğne attı gam yemem artık:))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23919821 Grafik detay ve yorumları
1830 beklemiştim
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23919773 Grafik detay ve yorumları
Al sat yapmama fırsat vermedi yani; ))
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23919751 Grafik detay ve yorumları
Şimdi baktım grafiğe beklediğim düşüşü bir anda yapmış:))
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23919710 Grafik detay ve yorumları
Bende tam bozuyordum dalgada boguluruz diye satamadim:))
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Konu: #23919636 Grafik detay ve yorumları
Şimdi üstad hoşgeldiniz kaçalım mi yoksa dalalimmi:)
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Ahahah süper yorum kardeşim:)))
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Kırmadı beni iki gündür bekliyorum:)
AHMET_KAYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Verem ettin bizi diyince kahroldu garibim:))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Traderxxl yorumu ()Kardeşim çok pis daldılar:))
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)