Üye adı:Traderci
Kayıt tarihi:14 Eylül 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:108
Üye puanı:4
Takipçileri:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Traderci yorumu ()Dediğin gibi piyasayı yönetenler sizler değilsiniz ama insanlar bunu anlamak istemiyor ve kötü bir şey olunca da suçlu olarak sizi görüyorlar. Şimdi merkez bankası etkisiyle dolar 6. 01 den döndü mantıken yükseliş ve sonrasında eğer 5. xx görecekse 1- 2 saatlik bir sürede düşüş olmalıydı. Ama insanlar aç gözlü olduğu için daha çok kazanmak için 6. 06 dan almadılar şimdi de ne zaman girelim ne yapalım diyorlar. bu ülkede dolar yükseliyor bazen düzeltme oluyor ilk önlemlerde 5. 70 den dönen dolar üstünden 1 ay geçip de 6. 80 den dönüp sonra tekrar nasıl 5. 50 olsun diye kimse düşünmüyor. Evet dolar yükselecek ama ne zaman yükselecek nasıl yükselecek tombul parmaklıklar bilir.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Traderci yorumu ()Yüksek faiz sıkıntısız para kazanmak isteyenlerin işine gelir ama ne kadar artarsa faiz hep daha da fazlasını isterler bu yüzden dolar ı daha da baskılarlar.
Yorumcu_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Traderci yorumu ()Destek var denetleme yok. Kontrol etme diye bir şey yok. İnsanlar korkutulmuyor. bugün Çine japonyaya bak hepsi fakirlikten geldiler. Üretim için her zaman bir dip gerekir. Memur bürokrasi sayısı değil de altlarında ki makam araçları daha sıkıntılı bir durum.
ceocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Traderci yorumu ()Zaten yüzden 22 faiz veren bankalar vardı. dolar ı faiz tek başına durduramaz bu yüzden perşembe günkü ovp daha çok önem arz ediyor. Dolar bir miktar yükselse de perşembe ne olur bilinmez.
dolarmıdolmazmı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Traderci yorumu ()19. 25 di faiz zaten uzun süredir. Evet haklısın büyük bir oran ancak 1 yıl sonra dolar ın daha yüksek olacağını düşünen yatırımcı gündüz dolar al sat yapıp gece faize yatırıyor. Bu yüzden faiz de artsa dolara yönelim durmuyor. Dolara yönelimi ileri düzeyde bir ovp durdurabilir.
Yorumcu_34 için cevaplandı (yorumu göster)