Üye adı:trader_mrader
Kayıt tarihi:12 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3263
Üye puanı:305
Takipçileri:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Çıktı iki gözüm konuşuyo. eyt den emekli olacakmış izmir urlada ev alıp emekliliğin tadını çıkaracakmış. aylakdı powel
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Haydi yiğidim çık konuş abd bankaları güçlüdür iflaslara el attık asıyoz kesiyoz de hadi deh deh powel
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()1 dakika önce söyledik üfürmüyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()25 gelir ne olcak
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Powel 65 otobüs kartı çıkarmış manhattana halk ekmek almaya gidecekmiş...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Azizin kankasımısın sende
Nervo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Dün sattım biraz, hepsini satamıyorsan , ons illa geri çekilir ama dolar patlarsa domates gibi oluruz iki ayaklı bu işler
mutlu966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Ne çıkarken nede düşerken ayar ın yok. Kim varsa düğmenin başında artık
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Hep daha düşecek sanırsınız ama malesef dönüyo bi yerden
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Dün 2000 liradan 20 Çeyrek bozdum keşke ne var ne yok bozaydım. şimdi bunu alan kuyumcumu terse düştü garip bi iş
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Dök içini rahatla:))
ACEMİ_genç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Batan bankalardanda bahset yarin akşam şöyle güçlüyüz böyle güçlüyüz. Ekonomi işi güven işiydi bizde olsa burda neler yazardınız değilmi. al sana batan bankaların dolar ı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bankaları batık ihası düşürülmüş sümüklü powel az kaldı ömrünüz tava sapı gibi olacaksınız
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Hadi akşam 2000 oldu nasıl alacan akıl danesi.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Aziz gel ons düşmüş
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Fed başkanını anca yellen takar bu saatten sonra. mızıldanıp dursun
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()@admin sayfadaki şu son reklamlardan telefon donuyo açılmıyo monster puma reklamı haşat etti telefonu
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Huma Monster laptop reklamı bu nedir arkadaş reklamdan telefonu açamıyoz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bu sitenin reklamlarını nerden engelliyor yada kapatıyoruz. resmen telefon donuyo sadece burda oluyo
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Powel geldi diye altını civata sandınız değilmi