Üye adı:trader_mrader
Kayıt tarihi:12 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3263
Üye puanı:305
Takipçileri:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()11 den sonra bakmak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()O Tekirdağlı muyat sana demiş üç günlük üyeliğin var sende ona deki 3 senedir dolar sayfasından 7/24 dolar uçacak kaçacak diye aldığın veballer benim dişimin kovuğuna yetmez. Sor bakalım dolarları kaç lira zararına bozup Altın almış. Tek zarar ettiğine üzülmediğim kişidir.
Uğur1453___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Tekirdağ köftecisi murat da bekliyo 3 senedir garibim
kartal7172 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bakacaaz:))
Baybatık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bi saat kalmış şangırtıya
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Abd borcumu ödemiyon dese kim ne diyecek üste para bile ister vermezse çöker ayık olun
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Alın yada satın diye bi tane yorumum yok bakabilirsiniz gramı 3000 liradan aldığım 200 gram var ne zaman lazım olur o zaman bozarım düşmüş çıkmış beni ırgalamaz. parça parça almam ve satmam
ozguroza için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()önümüzdeki cumaya kadar abd irna sapanla taş bile atmaz
-2BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()biz bu filmi kaç kere izledik
MarasLi_4646 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Alamazlar bak 4500 e düşsün yine alamazlar , dün ulusta kumumcularda kuyruk vardı. illa yüksekten alacaklar.
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Zengin pirzolayı yedi fakir tavuk dönere devam 5100 ordan 4800 ordan sonrası denizaltı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Yalandan çıkıyo kolpa çıkışlar akşama 4800 soluğu alır bu
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Akşam 5 de şangırtı kopar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()4000 bile gelse şaşırmam çok yaşadık bu işleri biraz çıkar hayvan gibi geri düşer durmayı bilmez
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için trader_mrader yorumu ()Fakirlerin zengin olmasını istemez bunlar
2BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Abd li 31 gramı sene başında 3000 dolar a alırken şimdi 5100 dolara lıyo bizim için farketmez biz hep 50 liralık alıyoz:). Kaçınılmaz son doların küreselde kullanım miktarı hergün azalıyo
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()dolar almada ne alırsan al
Cidozman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()dolar sayfasında inatla dolar alıp beklemeyin alştın alın dediğimizde rajon kesen eleman MURAT burda Altın bükücü olmuş
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Yatırım yaparken geçmişte şöyle oldu böyle oldu diyerek telkin verdiniz , geçmişteki dünya ile şimdiki çok farklı onu söylemediniz. Paso çıkacak değil illaki bi zaman bi yerden düşürürler. Bunlar kendilerinden başkasının zengin olmasını istemezler. Belkide ons 10.000 dolar olur olurmu olur vardır bi hesapları...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Dermanı yok gibi