Üye adı:trader_mrader
Kayıt tarihi:12 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3263
Üye puanı:305
Takipçileri:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bi nasa bakar
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Ebubekiromer29
Zau için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()dolar la Altın alma işini bi yazarmısın kardeşim soran arkadaşlar var
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Valla kardeş o konuda sayfada dolar la Altın alan arkadaşlar var ben karadüzen Tl ver altın al. ebubekir abiye sorun o iyi bilir bu isleri
Zau için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Yok kardeş gündüz kuyumcuda 40 tane Çeyrek altın bozdum sabah 10 da 4450 liradan. Bankayla hicbi islem yapmam sizede tavsiy kesinlikle bankadan altın alıp satmayın makas çok fazladır.
Maviada21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Yarin hiç durma bu fiyatlarda kalırsa
Zau için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Arkadaşlar canınızı sıkmayın zaten bu abd veri powel dümbüğü olmasa bu altını kimse tutamaz elbet bi gün bu maske düşecek
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()İlk defa bişey sattım düştü hayret
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()altın kapılarımız kan oldu tayfuuun. Mecbur çıkacak stres yapmayın eli mahkum
2BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Arkadan yanaşıp boynunun köküne şamarı bi vuracan gözlük bi yanna elindeki dosya bi yanna gidecek yerdeyken bide depecen hırboya. aylardır eveleyip geveliyo
gonenc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Benim bildiğim powel onsu köstürür
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Güvercin yaramaz şahin olacak kartal olacak
gonenc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()10 dolar lık hisse alıyolar 100 dolarlık muhabbet yapıyolar maaşından üç bin eklemiş vs vs:))
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Vur artık 2600ü
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Kedi kesip yiyolardır şimdi
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Hektaş diyip duruyorlardı servistekiler kafa beyin bırakmadılar
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bu seferde dolar düşüyo ne anladık
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Ak git la çok beklettin milleti 2650 vur bari
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Bugün ne var ne yok sattım yoksa borç faize girecekti.10 lira faize bulaşmaktansa 1000 lira kaybederim zerre acımam. Fiziki Altın birikimin canıdır ama yatırım dedinmi arsadır
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için trader_mrader yorumu ()Fed yapar yine yapacağını bu iblislerden her kolpa beklenir