Üye adı:tombulparmak_
Kayıt tarihi:19 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1074
Üye puanı:96
Takipçileri:12
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Video izleme sitesine biden yaz çıkar canlı yayın
karabey007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Şimdi video izleme sitesinden baktım 03:15te baslayacak gözüküyor biden konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Selamlar, durumun farkındayım maalesef oyuncak ettiler piyasayı. İstedikleri şekilde yönlendiriyorlar. Şu aşı haberlerinde özellikle olanları gördük
Kalender21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Senatodan onay aldı ancak Biden başkanlığı bekleniyor. Bence sert hareketler 20sindne sonra gelebilir. Uamrım bu gece de yükseliş olur bakalım, ben tırstım biraz açıkçası
serdarekig için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Beklenenden az olduğu için fiyatlamadı deniliyor. Beklenen 2000 imiş
Fatih9141 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()600 verdi derken? Başkan oldu mu da verecek? Senatodan vs. bişey geçmedi henüz. Geçenlerde 900 fiyatlandı, o da fos çıktı
serdarekig için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Ben TL'de kalacağım. Biden'ın beklenenden daha az bir teşvik paketi açıklaması bekleniyormuş. Adam başı 2000 dolar yerine 1400 dolar. Sanırım bu nedenle de onslar paketi fiyatlamadı. Yani hayal kırıklığı yaşayabiliriz. Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Beni düşündüren kısım bu kadar dillendirilen şey günler öncesinden fiyatlardı. Hala tık yok ama emtialarda, ilginç. Bu işin içinde bir şey var
42hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Teşvik paketinin hayal kırıklığı olabileceğini beklenilenin Altın da ve senatoda 2 trilyon dolar ı çok bulup hayır oyu verebilecek demokratların olduğu bilgisini okudum şu an. ÖNEMLİ
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Bu teşvik paketi ile dolar da düşüş olursa sabah çok farklı bir senaryo da bekleyebilir bizi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Teşvik paketinden umudun kalmadı hiç. Hala hiç fiyatlamadı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Trene binsek mi acaba, ya tren kaza yaparsa bir de?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Bu teşvik işinde bir şeyler dönüyor. Şimdiye çoktan fiyatlamış olma mıydı? Ben mi yanlış düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Yahu teşvik teşvik diyorsunuz da. Bir şey olacak olsa şimdiye kadar fiyatlamaz mıydı zaten?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Dostlar sizce Powell ve Biden açıklamalarını bekleyelim mi, ufaktan alıma başlayalım mı yoksa. Ne önerirsiniz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()hocam sizce ne yapalım, portföyde bir miktar Altın ve çoğunluk dolar var. Ufak ufak platin de almakta yarar var mıdır?
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Sayfada lütfen gereksiz tartışmalara girmeyin. Birbirinizi engelleyin olsun bitsin arkadaşlar. Koskoca insanlarsınız yahu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()hocam platin bir uçtu pir uçtu, var mı daha bir beklentiniz?
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Dostlar sizce Powell ve Biden açıklamalarını bekleyelim mi, ufaktan alıma başlayalım mı yoksa. Ne önerirsiniz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için tombulparmak_ yorumu ()Size asıl bekleyen tehlikeyi söyleyeyim. Haftaya faizin 100-150 baz puan artması ve dolar ın dibe vurması. O zaman gram gümüş ne olur varın siz hesaplayın