Üye adı:tolgahan06
Kayıt tarihi:24 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2602
Üye puanı:169
Takipçileri:17
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()İkizin ne oldu :D?
Hamdi_ankara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Hem dolar hem Altın düşerse nasıl bir yol izleyeceksin?
AmberFade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ():)) Güldürdü.
vurguncum12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ():) Aynı durumdayız. Piyasa onsu salladıkça peşinden sallanıyoruz bakalım nereye kadar :) Neyse tanışmamıza vesile oldu diyelim :)
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Aynen. MB yapar mı yapar.
Melek34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Biraz izleyesim var sanki abla. Kararsız kaldım. Benjamine bakar mısın?
Melek34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Bende şaşırdım birden :D 3.24 diyince nerde alıyım oldum :)
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()325.60 YTD :D :D Şimdi diyeceksin ki 330 dan alırken aklın nerdeydi :D
Melek34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ():) Nasip diyelim artık abi.
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Siz 3.24 nerde gördünüz ? 3.28 dibi zaten?
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Tamamdır abi. İzliyorum.
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()ilk gümüşümü zaza ile beraber almıştım kulakları çınlasın iyi kar bırakmıştı abla. Geçende biliyosun bir göz kırptı dalıverdim. Ama şuan Altın bile alamadım. Kal geldi bana.
Melek34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Nerdeysen ordayım abla :D
Melek34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Abi gelen giden telaşeden pek fırsat olacağını sanmıyorum :) Onu gelince yapayım :)
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Tamamdır abi buralarda mısın artık?
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()GÜmüş ? 3.3475 şuan alırsam?
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()nereye gitti engin abi?
ATLANTİSDEKİ_ALTIN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()3.3456 alış şuan. Full tl deyim abi
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Platin alamıyorum tfx te yok. Gümüşü nerden alalım?
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tolgahan06 yorumu ()Ne var abi elde ? full tl deyim.
Arda75 için cevaplandı (yorumu göster)