ALTIN ONS

$1324.8950

Güncel: 02:20:30

USD/TL

5.3239

02:20:36

EUR/TL

6.0442

02:20:36

PARİTE

1.1339

02:20:34

STERLİN

6.9480

02:20:34

GÜMÜŞ

2.7101

02:20:26

XAG

15.8305

02:20:26
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1339 02:20:36
EUR 6.0442 02:20:36
USD 5.3239 02:20:36
ALTIN ONS $1324.8950 02:20:36

Profil sayfası: tmp

Üyelik Bilgileri

Üye adı:tmp

Kayıt tarihi:16 Şubat 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1752

Üye puanı:233

Takipçileri:44

Takip edilen:67

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (22.2.2019 00:24:18)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Mimar/Mühendis

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

dede zaten onu da takarsan hepimizi cebinden çıkarırsın o zaman aman deyim :)

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Zalım target makas çok büyük fırsat vermiyo ki ons alıp satsan.

yazdımdosta_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Toplatırız dedem.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Bir gönül bir akıl. İkisini de kaybetmeyeceksem yaşlılık koymaz inşallah.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Gönlü yaşlanmış kaportası genç olanlar napsın dede ölsün mü

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

gör bunları dede @YAVRU_KURT_ :)

35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Belki senin yarı yaşındayım belki daha küçük. Ama yeni dönem şarkıcılarını pek dinleyemiyorum dedem. Ondan şeettim.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Netcen o zaman korayı aç nurettin rençber i be dedem

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Dede sen hani pammuk gibi olmuştun. Niye sert yaptın :) miliGramı mı azalttın bak doğru söyle :)

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Amin. Sizlerin de hocam :)

35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Siz de sağolun hocam

35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

O zaman ben yazayım hocam. Bahsettiğiniz parite XXXUSD şeklindeyse elinizdeki dolar miktarını o rakama bölün alabilecrğiniz miktarı eldr edersiniz. USDXXX şeklindeyse elinizdeki dolar miktarını o rakamla çarpın alabileceğiniz miktarı dlde edersiniz.

35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

@zamanlama__manidar profilinde ayrıntılı anlatım var hocam

35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

içerde iyi baktılar mı dede.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

sanırım destek çalıştı levent abi. @zamanlama__manidar

tmp için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

yok abi dolartl desteği

zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

şubat desteğinde abi şuan. kırılacağı kanaatinde misin.

zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

geçmiş olsun abilerim. yeriniz rahat mı bari.

@YAVRU_KURT_ @Can_abi

1BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için tmp yorumu ()

sıkma canını abi. hayat dostlarla güzel :)

Can_abi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için tmp yorumu ()

en iyisi tamercana verilen hiç bi cevabı ciddiye almayım :)

Can_abi için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için tmp yorumu ()

ben de ayırtedemiyorum abi artık hangi yorumunda ciddisin :)

Can_abi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

kimseyi yanıltmamak adına işlem yazmıyorum artık hocam. her ne kadar uzun vadeli çalışsa da @_DOST_ takip edebilirsin bence. kazancının hayrını gör.

fb_nevaz için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Abi ne iş bu vatandaş ? Açık görüyorum diyo... Kalp gözü mü açılmış yoksa :)

Can_abi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

@fb_nevaz 2.650 den aldığın gümüşler için buralar iyi satış yerleri. (şu an fiyat 2.757)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

geçmiş olsun hocam.

_DOST_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

bu kadar net konuştuğuna göre aklında tahmini bi sarkma seviyesi de vardır dayı.

MetDay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

gümüş/dolar şişmiş kâr almak mantıklı olabilir.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

abi mesela canlı bi örnek vereyim. elimde gümüş var. dolartl 5.30x ve ons 16.1x olduğunda tekrar bi Gram grafiğine bakıp satıp satmama kararını vercem. çarpıp böldüğümüzde çıkan gramtl rakamı da gramtl grafiğinde mantıklı duruyo. tabi benim acemi bakış açımdan :D

zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

<- (-10) poyraz abi desem olur mu sana :)

brave__heart için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

bu beğeniyi çeyizime kaldırayım :) yavaş yavaş düzmek lazım malum :D

zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

levent abi ben genelde üç grafiğe yan yana bakıyorum aynı zaman dilimleri için. dolartl- metaldolar- metaltl. üç grafikteki trendlerin/indikatörlerin birbirlerini desteklemesini bekliyorum.

zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Dayıya bi tavşankanı çayyy

MetDay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Allah da seni güldürsün :D

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Dede arada okkalı laflarını gediğe koy yeri gelince. Özledik :)

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Sıkma canını dede. Allah iyilik versin.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Sabah bi orta uzun mesaj. Akşam bi orta uzun mesaj. İyidir :) gerisi muhabbet.

_DOST_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Canın sağolsun. Yine iyi sabırlısın.

_DOST_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak sarımsaklamasak da mı saklasak.

Latifedir alınmayın. Bazıları soruların suyunu çıkarıyo gerçekten.

_DOST_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Nacizane görüşümdür. Gram gümüş alım satımı kâr bakımından daha verimlidir. Yine de siz bilirsiniz.

Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için tmp yorumu ()

Öyle deme dede. Allah sağlıklı uzun ömür nasip etsin hepinize.

YAVRU_KURT_ için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!