Üye adı:Telefoncuuu
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60
Üye puanı:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Yeni Fed Başkanı Kevin Warsh‘e soru cevap kısmında kadının teki durdu durdu bi soru sordu , faiz arttırmak için enflasyonun daha kaça çıkmasını bekliyorsunuz diye sordu . O sorudan sonra ons baya bi satış yedi ..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Yükseliş olur ama sınırlı olur . Fed faiz beklentileri malum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Fed faizi indirimini durdurdu , hatta arttırma söylentileri bile dolanıyor . Enflasyon verileri iyi gelmiyor ABD de . Malesef durum bu . Hürmüz açılırsa bir miktar artar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()altını n bu kadar çıkmasının birinci sebebi Abd faiz indirim süreci idi ve durdu hatta masaya arttırabiliriz seçeneği geldi . Hürmüz açılırsa bi miktar yukarı atar ama Malesef benim beklentim önümüzdeki minimum 6 ay yükseliş beklemiyorum .. hatta dahada aşağı salmalar bekliyorum . Umarım çıkar ben yanılırım ve herkes kazanır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Faiz arttımına gitse yazacaktım yanlış oldu )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Bakalım ABD açılışı ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Millet 108-109 ‘dan alıp 112-113'den satıyor . Bayadır böyle . Ama sanki bi kırılım yapacak gibi bi hissiyat var . Dikkatli olun derim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Neden Bay Anderson , neden?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()altın ons 4550 ye bi vursa şimdi , sanki gümüş 116 da soluğu alacak gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Bende 125 den çıkmıştım , hala güvenemiyorum . Alınca ruh halim bozuluyor . Seni çok iyi anlıyorum . Umarım tez zamanda döner.
Sadri_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Dostum sen geçen hafta 600 bin zararla çıktım demiştin sanki bu 130 lardayken . Geri mi aldın?
Sadri_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Geçen haftaki çöküşte 125 den çıkmıştım hala kardayken . Bir dahada bulaşmam . Beni çok yıprattı gümüş , herkesin harcı değilmiş onu anladım . Umarım herkes zararını kurtarır en kısa zamanda.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()2 milyon o yanlış yazmış.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Allah'ını seversen oda uymasın eksik olsun )))
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Sadri kardeş en iyisini yapmış . 600 bin zarar varken çıktım demişti gündüz . Kalsa zarar 1 milyonu geçerdi . İnşallah herkes en kısa zamanda çıkartır zararını . Selametle
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()125 den çıktım , rahatladım . En azından. Hala kardayken çıktım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Trump yeni Fed başkan adayıyla görüşmüş , şahin açıklamaları ile tanınan birisi . Piyasa onu bahane etmiş sanırım . Hayırlısı bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Adamsın , bravo
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Bence iyi konuştu , ekonomi i durumda dedi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telefoncuuu yorumu ()Bu yeni haber değil sanırım . Bi kaç ay önce duymuştum.
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)