Üye adı:Telafi_
Kayıt tarihi:23 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14459
Üye puanı:1961
Takipçileri:91
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9890,71 Nakit puanı var
T. Puan:9890,71 Gram & Puan birleşimi
Başarı:657. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()parite kimden yana dolar mı euro mu ? Bereketli olsun
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()Hocam kuveyt trade plus uygulaması indirip kullanın. Makaslar kuveyt e göre biraz daha uygun. Direk kuveyt mobil yerine bankanın uygulaması olan trade plustan alıp satın. İlk başladığımda bende baya makas ödedim)
Mstf_G için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()Konu: hayırlı cumalar
Hayırlı cumalar
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()piyasada fırsat bitmez vox
vox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()parça duruyor mu Ustam. Yoksa yeni tura hazırlık mı var)
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()siz daha iyi bilirsiniz
Egmen_52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()aksiyon sağlıyor tabela)
Erkan0789 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()onun için belli şartlar gerekmez mi ? 10.30 deyip ihracatı mı durduracaksınız) ihracatla ilgili basını biraz takip ederseniz mesele daha netlesir gibi. İyi akşamlar
emipol14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()yazana kadar 13.23 oldu)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()Değerli Ustamız grafik atmıştı. Düzeltme noktalarından biri 18.24 tü) grafiği attığında Ema 200 dibi 14.25 ti. Hocam grafik co k faydalı oldu. Teşekkür ederim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Ustam iş profesyonelce. Sizin tabirle kuyumcu terazisi) indirim olacaksa eğer turbo olmayacak biryerde asılı mı kalır? Yorumunuzu alabilir miyiz
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Telafi_ yorumu ()sadece Abd) hocam 60 kr sarktı
Lordbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()1/4 girdim. Biraz daha salacağını düşünüyorum. 100 baz indirim var aklımda. Pozisyonu onu göre planladım) nasip belli olmaz tabi
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()evet bu ortamda full zor)
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()Tşk. ederim Size de
BuNickTamYirmiHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()18.13 olduğunda makasla 18.31 ancak oldu. Cümlemize İnşallah
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()bereketli olsun
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Telafi_ yorumu ()18.31 den bir parça alım yaptım. Nasip
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()evet tahminleri alalım. 20 sinde faiz pas mı, artar mı, iner mi?
Benim tahminim 100 baz iner diye düşünüyorum. Tabi ki ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Ama o anlamları siz yazınızda sabitlediniz ))
Pablo_Eskobar için cevaplandı (yorumu göster)