Üye adı:Telafi_
Kayıt tarihi:23 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14283
Üye puanı:1932
Takipçileri:90
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9890,71 Nakit puanı var
T. Puan:9890,71 Gram & Puan birleşimi
Başarı:645. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Tecrübeyle sabit) 8 10 bin TL arasında çalışan bir kişi dediğiniz miktarı 5 yılda biriktirme ihtimali var. Hayırlı geceler
istanbul_75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Bu soruya herkes cevap verebilir. Ytd kabul edilmeyecek
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Mesaj alındı. Ben 75 yada 100 baz bekliyorum. Ytd. 100 baz artış onsu 15xx çekmeye yeter mi? Görüşünüzü ytd olmadan merak ettim. İyi aksamlar
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Konu: Altında Her Türlü Manipülasyona Rağmen Orta VadeH
Hoşgeldiniz.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Fed kararı ve sonrası için öngörünüz nedir?
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Özet nokta atışı doğrudur. Tekrar teşekkürler
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()@pataküte insanların matematiğe tahammülü yok) keşke soru sormasaydım( hesaplama yapmayı taraf gören değişik arkadaşlar var. Çok ilginç
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Elinize sağlık
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Şimdi baktım Ocak ve Temmuz da ayrı ayrı olacak. Zahmet verdim. Sağolun
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Konuyu tam bilmediğim için soruyorum. Artışlar Ocak ve Temmuz ayı mı yoksa yıllık mı olacak
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Konuyu çok iyi özetlemişsiniz teşekkürler
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Belli ki sizin tuzda kuru) 6000 bin kiraya normal diyorsunuz ) ev 1 milyon olmuş deyip)
Kiraya 1,5 asgari ücreti de reva görüyorsunuz.
Sonra 200 TL kira artışı yapan bir büyüğümüze de helal olsun diyorsunuz.
Siz kendi fikrinize bile arada fark koymuşsunuz) Bu da trajik geldi bana) hangisi doğru size göre
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()parite sizi bayağı yanıltmış
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Bu enflasyon dalgası kışla birlikte mi beklenmeli.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Tşkler Ustam yorum için
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Endeksi kontrollü yukseltiyorlar sanki. Sizin bu konuda yorumunuz nedir acaba
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Telafi_ yorumu ()Konu: #31820678 Grafik detay ve yorumları
Fiziki dövizi bazı yerler neden tabeladan yüksek fiyata alıyorlar. Kime topluyorlar acaba?
Eslim_10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Güzel nasipler seni bulsun)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()@BuNickTamYirmiDörtHarfli nasılsın. Keyifler iyidir umarım. Sınav işi tamam. Bu ara zararda etsek çok önemli değil) Senin yatırım düzelmiştir İnşallah. Bir kaç sörf yapmış gibisin)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yavaş yavaş doğruyu yazacaklar galiba ) 1 tık daha ister )
Saygılar
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)