Üye adı:Telafi_
Kayıt tarihi:23 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14090
Üye puanı:1907
Takipçileri:90
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9890,71 Nakit puanı var
T. Puan:9890,71 Gram & Puan birleşimi
Başarı:633. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Peki işsizlik azalmamışsa büyüme durma noktasına yaklaşmışsa, hane halkı harcamaları ve enflasyonda iniş gözlerse ne yapar ? Yada tersini. Bunları hep veriler söyleyecek ytd
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Fed piyasaya enjekte ettiği dolar ı çekeceğini duyurursa ne olur ?
Sadece pas vs kararına takılmamak lazım ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Al satçıların işi ayrı. Onlar haber kaynaklı günlük tradeleriyle ilerler. O ayrı alan. Ben bilmiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Fed bile yönü bilmiyor)) ytd
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Bazı finans kuruluşları 3 ay gibi sürede brentin 80 e oturabileceğini ortalığın yatışacağını öngörüyor. Sonra grafikteki yolculuğun devam edip düzeltme yapmasını öngörüyorlar. Benim şahsi kanaatim veriler bize yönü söyler. Verileri iyi analiz eden zamanı tutturur. Sır değil bunlar. Çok yüzeysel veri okuyoruz. Derdimiz tabela. Bence sorunumuz bu ytd
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Ustam veriler yatay diyor. En son enflasyon, Fed rezerv ve bütçe, bono ve 30 yıllık veriler böyle diyor. Haber kaynaklı trade ler bunlar bence. Yem olmamak gerek. İşi bilen harçlığı alır. Sörfçü işi. 28 nisan a kadar çok bir beklenti içinde değilim ytd
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Avrupa geldi şimdi ortalık daha netleşir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Gidecekse 77 test etmesini bekleyeceğiz ytd
rknydn1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()En zengin sensin))
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Benim tabir biraz değişik. Üçgen bitimlerine kısa trend diyorum )) sizde fibo 0,3xx diyorsunuz yada hangisine denk geliyorsa ) çizgilerle daha kolay geliyor bana. Kolay gelsin
rknydn1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Avrupa 4750 lerde bırakmıştı kapanışta. Avrupa'ya alım fırsatı veriyorlar )) ytd olur olmaz
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()4713 ü defalarca dendedi Ustam ytd
rknydn1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Kısa trendin kırılma noktasını test etti tekrar aldınız. Bunu anladım. Hedef 4849 değilde neden 4842. Merak ettim. Short bölgesi mi? Biraz öğrenme isteğimden soruyorum. Cevap verirseniz sevinirim. Kolay gelsin
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Asıl kazanç bu ) yatırım tavsiyesidir)
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Veri çok güzel çalışıyor. Sadece haber kaynaklı yatayda güzel trade ediyorlar. Yatırım tavsiyesi değildir
şahin35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()3 kez denedi
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Çin 04.30 da açılıyor. 03.00 Japonlar
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Hayırlı olsun. Sörf günü bugün demek ki ) rast gele
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Haber tradeleri al satçıların işi ) onu da onla yorumlar ytd
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()4596 sıçrayıp roket gibi çıkmıştı. Sonra abd alıp o da ikinci fişeği yapmıştı. Sonra gazı bitip salmıştı. O saldığı yerlerde geziyor şimdi. Bakalım devam için destek var mı yok mu ytd . Verisel açıdan büyük çıkış ve iniş beklemiyorum ytd sınırlı hareketler ytd. Veri kaynaklı Yatay düşünüyorum çünkü tutar tutmaz ytd