Üye adı:tekoman
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6640
Üye puanı:1991
Takipçileri:927
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()veriler olumlu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()şuan herkes satış yaptığı için , ciddi bir düşüş beklemeye başladı. yorumlar hemen değişti. kalanlar 4. 9 u bekliyor ve fişeq fişeq diye gaza getiriyorlar :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()verileri piyasa fiyatlandırmış olamaz mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()nereye gidiyon dayımın oğlu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()4. 78 lere geldik, artık müdahale lütfen
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()2 gün önce 24 kuruş fırladı. aynı fırlamada, yıl sonu 5 bir ihtimal dediğin yere gelecek.
Theeconomist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()işimiz adnan oktarın servetine kaldıysa... ama bi baktım servetine, bi ben yokum :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()ing diye biliyorum.
BORALAR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()dolar azcik yukari cikinca, ülke sanki venezuella gibi oluyor. Yorumlar çilgin atiyor. Azcik asagi inincede, abd ye kafa tutacak hale geliyoruz bu sayfada :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()4. Dalga gayet mantikli suan. 4. 7 e gelsede alsak.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()4. 7 e alim firsati verirse, dalarim dolar a.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()Ülkeye bir döviz girişi falan vardir. Yüksekten sokmaya calisiyor olamazlar mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()gelen geçen ator a sallıyor. adam nerden bilsin, önce khk ile mb nin bağımsızlığını alacaklarını, ardından sürpriz bir ekonomi bakanı geleceğini.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()her zaman takip ettiğim bir abimiz, her an kopuş gelebilir diyor. 5. 2 ler yakın diyor. 4. 65 , olmadı 4. 7 de full girebilirim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()bir kere 4. 6 görse, full giricem
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()4. 75 in bile üstüne çıkarmıyor şuan. hala 4. 8 i kır koçum hadi falan yazıyosunuz. bir sakin olun yav.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()o kadarda büyük bir beklentinin çok üstünde gelme gibi bir durum yok gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()dolar niye gidiyeahh
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()Bende istiyorum suan dusmesini, keske kullanabilseler.
Cy05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için tekoman yorumu ()Çok önceden kaldiracagini söylemislerdi. Piyasa büyük ihtimalle fiyatladi onu.
Cy05 için cevaplandı (yorumu göster)