Üye adı:TeknikAnaliz06
Kayıt tarihi:24 Mart 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7056
Üye puanı:1480
Takipçileri:616
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10045,92 Nakit puanı var
T. Puan:10045,92 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Ya Ahmetim Hakkaten o olmazsa tadı Tuzu Olmaz ki benim tahtada 400 bin lot Alımı vardı gelsede elimize verse bi :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Malum robotta yok küstümü nedir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()dam üstüne çul serer leylide yar loyluda yar :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()o halde senin genelde şöyle oluyordur sen satınca kağıtlar uçuyor demi.
erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: En Son Şişede böyle bir şey yapmıştık hatırladınız
bina 25 katlıysa biz her zaman en üstte oluruz :)
Gümüşlerin_efendisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: En Son Şişede böyle bir şey yapmıştık hatırladınız

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()yarında açıkçı oluruz napalım :)
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()dedeye sahip çıkalım kesinlikle
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()mesele satmamasından kaynaklanıyor zaten :)
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Temel Analize bakarsan şirketin ederi bundan çok fazla ben ucuz kaldı diye aldım ama çok ağır arkası bu gün alıcı kimse ertesi gün döküyor hiç affetmiyor bizim hatamız geçen hafta ak yatırım sasa takasında 2,5 milyon alımı vardı takasını inceledim lakin almadık Hata.
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()25 lirayı görür
Karlito için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()daha ne gidecek 2 ayda %40 gitmiş
Karlito için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Şansın Bahtın varsa yazar ben almadığım hisseyi kimseye aldırmam tekfen alaydın bak trkcm alsaydın bas bas bağırdık salı günü
Karlito için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Elinde olana müjdeler olsun :)
Karlito için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Papil i olan var mı elinde
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()o gün söylediklerimi hatırlıyorsan aynen düşüncelerimi koruyorum
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()oraya çok güzel bir kral bir hareket bekliyorum
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()güzel çk yakında yeşilsin Müjdeliyorum sana :)))
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()12,27 miydi maliyet?
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()77 den de ben bıraktım 2,5k tl var sadece
Rainmaker73 için cevaplandı (yorumu göster)