Üye adı:TeknikAnaliz06
Kayıt tarihi:24 Mart 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7056
Üye puanı:1480
Takipçileri:616
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10045,92 Nakit puanı var
T. Puan:10045,92 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()sadece usd try mi işlem açıyorsun sen?
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Yazık Etmişin o halde
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()h1 de doji kolay kolay oluşmaz zaten sıkıntı yok devam işleme
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Girdin mi İşleme Sen?
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()bence değil serbest teminatın ne kadar
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()geçen burdan bir dost söyledi saatlikte dojide çalışıyormuş bakarsın yanındaki hacimli mumdan destek alır.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()ewt o Hastalık ne yazık ki :) gitmeden olmuyor.
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()en azından tutanaklara geçer diye ümitliyim.
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()kasma yahu sene taşlarız nasıl olsa birbirimizi bu akılla biz
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()bendeki fibonun dibi 3, 52** idi yaşandı bitti saygısızca :) çıkar artık akşam haziranda faiz artışı işaret edilirse fiyatlanmaya başlar.
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Kulak asma Abi dolar yükselecek Garantisi benim :)
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()bir arkadaşım vardı benim derdi ki 5000 bin dolar ım vardı dolar yükseldikçe sevinirdim sonra anladım ki sevinecek bir şey yokmuş.
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: @keykubat uyuma çalış çalış :)

@keykubat uyuma çalış çalış :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ():))) trübün başka altin in başka olur öyle şeyler :)
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()usd - CHF Alışı Yaptım 0, 99213 tp1 0, 99616 tp2 değerlendirmek istersen bak bi
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: #7281421 Grafik detay ve yorumları

bandın tepesine dayandık yine kıracaksan kır yahu osandık artık.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Vergi yükümlülüğü Hafiflemediği sürece bahçenden çıksa Benzini 3, 50 e alırsın ancak.
Haticek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()3, 5385 aşşağı inerken destek olmamasına rağmen hayalin gerçekleşmesi ile direnç olmuştur.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Bence Dün kü rakam Dip ti dünde yazdım bunu artık gerisi Fed'e kalmış Elindeyim artık oyuncak gibi formasyonu :)))
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()fed'te haziranı işaret ederse neden olmasın.
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)