Üye adı:TeknikAnaliz06
Kayıt tarihi:24 Mart 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7056
Üye puanı:1480
Takipçileri:616
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10045,92 Nakit puanı var
T. Puan:10045,92 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: ozbal ı taşıyan burdan

günlük haftalık aylık düşen trendini dahi kırıp kopmuş
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: kafeın yazılım
bakarız beraber ahmetim 1 elin nesi var 2 elin sesi var. aç karnımı doyurcam önce :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: alkım var mı hatırlayan bunları :)

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: şerefli kozal

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: kafeın yazılım
günlükte ki son mumun adı çekiçtir.
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: kafeın yazılım

2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: LİNK A. Ş. Yarın Takip Edelim.

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Sende odasa aşık oldun :)
esta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Şimdilik bu kadar çalışmamız:)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Kfein de tobo kirilimi mevcut hacim artıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Garan harmonik çalışması yapıyor 7.20 beklerim.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Adese devam eder tavandan 6 milyon yazmışlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Güneş sigorta tekniğin hakkını vermiş
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Bilmeyen zaten bilmiyordur bilmeyip bilmiş gibi yapan cahaletin kucaginda ve en tehlikeli insandır 1 iddaa var ise karşılığında somut bir gösteri ararım ben
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Para girişi var fiyat düşüyorsa dip noktasına yakındır
esta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Baskı bittiğinde küçük obo var demiştim 17.14 hedefi idi tamamlandi daha fazla sarkmasini beklemiyorum 16.85 Altın a kol keserim.
erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Tahtanın genel yapısı düzgün bence gereknyok
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Herşey o mumların için dedir görebilene
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Her tahtanin 1 saati vardır beklemek icap eder
Yvz_83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için TeknikAnaliz06 yorumu ()Benim alımlarım çok eskiydi o yüzden paylaşamadım bundan sonra endeks istediğim gibi giderse alıma başlar tahta ve maliyeti yazarım