Üye adı:TeknikAnaliz06
Kayıt tarihi:24 Mart 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7056
Üye puanı:1480
Takipçileri:616
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10045,92 Nakit puanı var
T. Puan:10045,92 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()3, 5560 50 pips Altın a 3, 5510 da stopuz abi
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()1dk yoktur sen ona bir daha bak :)
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()4h 3, 55 altı kapanış olmadığı sürece yerleşiler saldırır dolar a bu söylediğim olursa ikili dip hayırlı uğurlu olsun.
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Henüz değil dostum. Ayrıca biraz moralli ol ne o öyle hemen pesler felan zararına satış düşünceleri AUD- USD gbp - USD gibi güzel çıkış kapıları gösterdim ben burda insanlara geçen geçip zararına minimuma indirmiştir. Piyasanın fırsatı bitmez o düşme eğilimli ise bizde karşısına geçeriz. takma kafanı böyle şeylere. bak bende zarar yazıyor 300 dolar hiç neşemi kayıp ediyormuyum yensin içilsin devam :))
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Vay Zalım Vay ben öyle mi dedim sana tuttun aşşağı çektin yine :(
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Boşa giden Samimiyetle söylüyorum Eskişehir Sizi Yener. :)
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()eskişehir sizi yer hahahah :)
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()sen biliyon işte elimizde var biraz birşeyler az bişi kazandır kafi :)) olmaz mı
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()zarar kes ne kadar oldu peki tl bazında?
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Ticaretin nasıl şekillendi bir yaz bakalım.
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()1 lot işlemim var ayrıca 10k fiziki aldım ben güveniyorum
dolar bu hafta hayırlı evlat.
ecel_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Şunada vermezsen ayar ı hepsi boşuna gider ben diim sana kır at :)
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()ekranı açamıyorum ben alışkın zarar haline değilim :))
ecel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()mecburen bekliyoruz Başkan. Göze geldik tam onsdan para bulmuştuk oysa şu lanet usd - try girmeyim diyorum 1, 5 aydır bulaşıyoruz kazancıda iyi götürüsüde iyi oluyor parça parça 1 lot'a yakın işlemim var. bir dünya zarar yazıyor ekranda.
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()@keykubat Başkanım göstereceği zarar buraya kadar olmalı bize daha altında mecburen stop olacaz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()10k usd fiziki giriş.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()bizi duymuş olabilir mi :))) işlemi üstümüzde patlattılar :))
keykubat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Konu: USD- ZAR İle Ayrıştık.

USD- ZAR İle Ayrıştık.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Şampiyon Sakin Ol. Zarar da karın kardeşi 10/6 başarı sağladıkmı iyi bir yatırımcıyız biz hemen küsüp gitmek yok
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Hemfikiriz hafta sonu konusunda.
ecel_ için cevaplandı (yorumu göster)