Üye adı:TeknikAnaliz06
Kayıt tarihi:24 Mart 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7056
Üye puanı:1480
Takipçileri:616
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10045,92 Nakit puanı var
T. Puan:10045,92 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()3, 40 altı gelince al yat o zamana kadar paran her daim bono ve ya mevduatta durmalı
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Ayrıca Şunuda söylemek isterim bankadan yatırım yapan bir bireyin teknik analize ihtiyacı yoktur.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Sıkıntı diye bir şey yok 50k tl varsa çözülür burdaki yatırımcılar herhalde 10k - 50k tl arası yatırım yapmıyordur bankadan
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()kafan karışır öyle işte :) neden toprak peki?
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()1 lot 20 dolar
Huseyinraho için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Spk kurtardı aslına bakarsan o yatırımcıları cebine 500 dolar koyan düşüyordu 1 hafta sonra marjin coll :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()tamam abi anladım haha :)
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()teminat sınırı diye birşey yok yerli diil
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()1:500 nasıl ama :)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()yok bende ingilizce n yoksa hiç derdini anlatamıyorsun bu söylediklerin önemli lakin esas önem taşıyan emirlerin işlemesi bizim olayda
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Varoğlu Var diosun he toprak :) bu arada komik bir şey söyliycem toprak deyince aklıma geldi ben sen hemcinsim sanıyordum. galiba değilsin :)
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()gel sana da bir hesap açalım firmadan takıl bankayla felan olmaz bu işler banka yatırımcısı beklemeli yoksa anlam taşımıyor
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Vatandaşın İfadesi dün basına sızmıştı zaten bir önem taşımıyor artık.
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()usd - try 5
eur usd 0
gbp usd 0
ons0
Huseyinraho için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()bankaya kalsak biz aç kalırız yahu fx firması değiştir. iş felan değil :)
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()NZD CAD - gbp - usd eur - USD Satışım var yeni firma değiştirdim acaip uğurlu geldi :)
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()geçtin demi eur - usd ye sen
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Aklın Yolu bir Hocam :)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()eur hacimli düşüşünü vermemişti zaten dolar a olan bir şey yok sepet kurdan nasibini alıyor sadece
Toprak_toprak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TeknikAnaliz06 yorumu ()Satış baskısından çıktığı anda güzel hareketler yapacak unutmamalı ki risk varsa kur hamle yapar.
Slymn01 için cevaplandı (yorumu göster)