Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:271994,7416 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()tekrar tekrar yazdırma bana sertaş, insanlara etki olmasın diye az önce bir defa yazdım
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()şemsiye misali derken ? biraz açar mısınız konuyu, anlayalım ne demek istiyorsunuz
nilnermin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()özür dilerim yanlış kişiye gitti mesaj
@nilnermin isimli üye arkadaşa yazmıştım mesajı
ya 3, 8550 / 3, 8650 çalışırsa ? o zaman yine zarar oluşmaz mı sizce
007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ya 3, 8550 / 3, 8650 çalışırsa ? o zaman yine zarar oluşmaz mı sizce
007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()zaman sıkıntısı yoksa ekranlardan biraz uzaklaşın bence sizde @seyda_can gibi
Marcoo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()aradaki spectrum çok fazla
3, 88 ve 4 arasında
konuşma için teşekkürler
SERVETBEY için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Mesai harici oluşan düşük kur rakamlarının, yarın saat 09 gibi de olacağını düşünüyor musunuz ?
Şimdiden teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()normal şeyler olabilir elbette, ancak maliyet yapanlar neden yüksek yerlerden yapsın ki?
SERVETBEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Anlık ya da günlük hareketlerden ziyade kapanışlar önemli artık
3, 9040 altı kapanışlar olmamalı
tekrardan yükseliş emareleri gelmesi için
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()3, 8550 // 3, 8650 gibi yerler/ ancak bu yorum ile işlem yapmak sizleri zarara uğratabilir
elde nakit olanların daha az ve daha küçük işlemler ile maliyeti düşürme işlemleri yerinde olur gibi @Surgeon11 @Efem09 @Fzt
crownn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()4 bekleniyordu galiba ondan da olabilir, aha 4 geliyor gibi yorumlar da etkili oldu sanırım
SERVETBEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ne yaptın tohtor, inşallah nakit bırakmışındır
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()zaten ya yukarı gider ya da aşağı
SERVETBEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ())) peki usta açık konuşalım
elde nakit"i olan her zaman konforlu, alım zamanları yaklaşıyor
önce bi bist bir pike daha atsın mı )) @Traderizm
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yabancı yatırımcıların elindeki veri seti daha farklı şekillerde çalışır, gelişen ülkelere göre TR geride kaldı diye bir öngörüm vardı benim de aslında.
Borsa biraz daha yükselmeli, çünkü sp500 onu çağırıyor
Bazen yabancı yatırımcı hiç bir şeyi görmez ya da duymaz
benjamintrader için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()CDS
Son Fark %
TÜRKİYE CDS 194, 58 - 3, 38
Ülkemizin risk primi düşüyor, bunu gören küresel fonlar TR ye akar, ve TL ile mal almak zorundadır. dolar daki ya da dövizlerdeki ana baskı bundandır
4 ü gördüm ya da gelecekti ancak ne olduğunu anlamadım vs ile bayağı bi yüksekten maliyet yaptırdılar zaten bazı arkadaşlarımız.
daha dikkatli ve veri kaynaklı ya da abd data"larını da dikkate almalıdır
örn. mscı endex leri de görmelidir
dövizler elbette momentum kazanacak ve yükselecek, ancak asl olan düşük maliyet yüksek kazançtır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()bugün, yarın vs birazcık, dövizlerden gram dan gümüşten parite den az biraz uzakta kalalım mı, nakitte dura kalalım
borsa ortalığın tozunu yine alır bence
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@Traderizm i esir almışlar @__Dersimli__ parite için euro bölgesinden küçük bir haber lazım sanki
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()yarın hisseler daha güçlü ve daha hacimli gelir. Vıop 30 endeks denen yer önemli bir eşik atladı çünkü, ancak satıcılar da elbette gelecektir
Melas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()yok yahu melas, sadece şakalaşıyoruz arkadaşlarla, ben kim hisselere müdahale etmek kim ))
Melas için cevaplandı (yorumu göster)