Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:271272,6928 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()116, 500 den sonra bist rahatlar @Kenan06
Zeyneep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()internette önerilen hisseler pek güvenirli değil, yine de alsanız bile kazançta satın
Zeyneep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Konu: @Yatirimcigaggos

@Yatirimcigaggos
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()bist sayfasında bir mesajım vardı usd ile ilgili ve bist ile ilgili 20 dakika öncesi
Yatirimcigaggos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ders verecek konumda değilim kardeşim
Yatirimcigaggos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Konu: @Kenan06 @cengo60

@Kenan06 @cengo60
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()fed veri meri vs gevelerse usd düşer
yok, 4 faiz vs derse yine güçlü kalır
4 hemen gelmez
Yatirimcigaggos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Kazanclarda acima
Kenan06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@ivpyönetim gram için 10 birim yazacaktım "düzeltme
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()3. 9525 vs ler gibi
Ancak fed den küçük bir haber her şeyi değiştirir. Dikkat
Sucum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ben beklemem şahsen /yanilabilirim
@ivpyönetim ons fed I bekliyor 1317 altı negatif 1311 altı kötü
Ancak usd güçlü
3. 9250 altına inmedikce de daha güçlü vs. fed ile 10 birim oynamaz ons
Lethe62 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@Kenan06 @cengo60 elimde kalan son enerj**a hisselerini de satıp TL Ye park ediyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bist sayfasında yazdim sanırım ))
Firari41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Çarşamba 21 fed
Güvercin olursa
Falan filan veri Meri derse usd yataya
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Enerjisa @Kenan06 @cengo60
regi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Dün alınan bim*s hisseleri kazançlı Isteyen kârlı satabilir ))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Bazen bir anket Çok şey demektir ))
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bazen bir anket
Çok şey demektir
@sertaş34 @Murat_2019 @Kenan06 @__Dersimli__
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Geçen ki enerji vardı ya ona bakalım cengo @Kenan06
Kazançlar da satiyoruz
cengo60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Uyarı için teşekkürler murat hocam
Murat_2019 için cevaplandı (yorumu göster)