Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:271988,828 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Tebrikler tohtur ))
Trmp konuşacak
Dövizler bur yüzden yükseliyor
Rest mi diyecek yoksa best mi
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Dünya borsaları da kırmızı
Bistte düşüş normaldir
VP 30 denen yer 140 bin ve altı gelmesin yeter / borsa toparlanir
@arsen_lupen @Franklin_58 @dekonline @Kenan06 @cengo60 @$ERAP @Sağduyu_
Franklin_58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Otkâr daha iyi bence
arsen_lupen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Kozal dedik
Bakalım ne olcek )) hayırlısı nasip artkın
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Xu30 harici almıyorum hocam
Inan in bilmiyorum
mesir4503 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()39. 86 ie Gram altın aldım saydim ))
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()O hisseden inanin anlamıyorum
Ekonomist_20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()VP 30 duruşu iyi gibi
142. 000 Altın a gitmiyor sanki
Bu önemli
143. 000 e doğru olan hamleler yarın için iyidir
Sağduyu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Kâr gördünmu sat
Düşü şü gördunmu kaç ))
Melas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()usd dursun elinizde bence
Yhancheck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()VP 30 desteğine dikkat edelim @Melas @Kenan06
Sağduyu_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Bu işi biliyorsunuz
Bana neden soruyor sunuz ki ))
Serbestçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Ana endex düşmeden thy düşmez
Serbestçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()19. 15 i görmüş
Kâr olmuş
Serbestçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Ereğli vardı bende maliyete satıyorum
Pek gitmedi 1. 17 de takıldı @Kenan06
Melas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Kazanclarda satalim bence
Melas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Hadi iyisin melas
Melas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()@Kenan06 ereglı deyim biraz aldım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()bugün satıcılı gibi sanki kozalaklar
Ç_S_T_Sağlıkçı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()dün akşam, bugün için açılışta ilk on dakika da satış için daha iyi yerler vs diyorduk mesela, sanırım açılışta iyi yerlerden satan da oluyor, ancak vp 30 güçlü
144 bin geçilirse daha da güçlenir