Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:270763,8548 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()sığ hisseler ve adını yeni duyduğumuz hisselerden alırken dikkat etmeli elbette @$ERAP @Zeyneep @Sağduyu_
akşama doğru bahsettiğim alım dalgası da geliyor gibi, faydalanmak lazım / 117, 500 geçilirse bıst güçlenir
Sağduyu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Hikayesi olan hisselere yönelim daha iyidir.
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()117. 500 önemli set
Güçlü geçerse borsa da yükseliş de sert olur /yanilabilirim
Önemli olan viop 30 vadeli Endeksler dir. Önce o güçlenmeli ve 142. 500 üzerine yerlesmeli. Yoksa bist zayiflar
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bir angara li Atasözü söyle der
Kazançlar da sat ))
Akşama doğru bist e alım rüzgâr gelebilir / yanıabilirim
Kenan06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Valla kavga çıkar boş ver ))
Bildiğin yolda ilerle bence
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Valla ben dayanamam bu eğitime )) Aman
@ivpyönetim aleyküm selâm ivp.
Gold güvenli liman özelliğini taşıyor. Grafik teorik mekanik pek işlemez bu durumda
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bist için en az 5 yıl lâzım sana ))
Ben 98 den beri uğraşır im hâlen korkuyorum. Aman hemşire
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ben bist e bakıyorum bu aralar hocam
Usd de 3. 9550 altı gelmezse çok sıkıntı yok dolar da ve güçlü. Ancak hisse al Satı bana daha iyi sadece ))
Tuccar27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Abd vadeliler coşuyor ?
Bizde ise korku satış vs ?
Ne yapmaya çalışıyorlar ?
Bugün kü en zor analiz budur.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()@Melas @Kenan06 durum nasil sizlerde
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Şu usd senden ne çekti yahu Allasen ))
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()elimizdeki malları almak için her türlü şeyi denerler , yukarı ve aşağı dalgalar vs gibi @arbar
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Kâr da satış iyidir
VP 30 denen yer 140 bin aşağısı kötüdür
142 bin üzeri iyi
arbar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Elimizdeki hisseleri ucuza kaptirmayalim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Konu: Usd güçlü mu değil mi diye düşünürken bir foto ))

Usd güçlü mu değil mi diye düşünürken bir foto ))
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()dolar güçlü 3. 9550 üzerinde kaldikca
Ancak küresel borsalar da güçlenir vs vs
Bazen başka başka rüzgâr lar eser küresel. De
Ekonomist_20 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Kozal alan satan kazançlı
Ana tema ya bakalım ))
Kâr olduğunda acimam satarim
arsen_lupen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Brexit haberi varken sterlin güçlü. Mesajımi da gördünüz mü peki @wusuw
wusuw için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için teknik_06 yorumu ()Öğlen sonu daha güçlü ve hacimli bir bist bekliyorum /yanilabilirim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()O zaman kendi kararınızı kendiniz vermelisiniz
Bu aralar borsaya bakıyorum şahsen
wusuw için cevaplandı (yorumu göster)