Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:263176,3408 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Akşam 2, 81 olan dolar biraz güvercin tonu olsaydı 2, 7850 gelirdi . Ancak fed i bekleyen ler artık usd de aşağı getirmezbana ggöre
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd de aartık 2, 80 altı zor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Merhaba Günaydin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Zarar da etsem yorumlarim esnemez Allah "ın izniyle
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Sabah teknik 06 sende dedin 2, 79 falan filan da denilebilir ve bende fed güvercin olursa ibaresi vardı diye belirttim vede herkese iyi geceler fazla kafaya takmayin 2, 80 altı zorlaştı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Her denilen olsaydı şimdi ons 1300 idi ve diğer varlıklar başka fiyattaydi işten anlayan yok en başta teknik06
Singularity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Zarar çok bi durumlarda tepki ne oluyor bilirsin seni de ayrıca severiz bunu da biliyorsun :))
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ümit kardeşim yine takildin sanırımbu site kikimsenin tekelinde değil ki yada yön verecek üyeler e değil mi herkes hür iradesi ni söylüyor bazen haddi aşan da oluyor bu doğru ancak tektip yorumcu da olmuyor işte çeşitli lik çok
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Hemen olmasada görür bence
murats38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd altlar benim için alım fırsatı ve elimde dolar mevcut merak eden varsa!
aliozky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Sabah 2, 80 dedi gayri ihtiyari cevap geldi ve kimseyi de küçümseme olmaz olamaz
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Sabah 2, 80 dediniz bizde yorum yaptık gitmeyin bi yere
ayşe34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Onlarda kazanmak zorunda
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bende avro da var 3, 22 beklentim var
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Iyiyim kardeşim tşk ederim futbol yok bir ay
$ahan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Birşey demedik be ümit sabah 2, 80 dedi bizde karşılık verdik sadece bu kardeşim sende çok sert girdin bu olaya kimseye sus demedik
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()1251 de ne yaptın üstad
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Keyfim yok yoksa kocaman bi kahkaha atardim
ayşe34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()2, 78 /79 lere gitmeyecek bence
forayy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yarım usd var bende de ve fed kararları ni görmeden bende alıcı değildim ve aşağı telaffuz ettim ancak fed i dinlemek lazımdı vede usd de assgilar benim için alım fırsatı
$ahan için cevaplandı (yorumu göster)