Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:265034,1616 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()fed önemli kardeşim tutanaklar
like için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()dolar da kaldım bakalım zarar da oluşabilir bende nasip artık ))
ons sinsi ve can acıtacak sanki , yönü muamma
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Akşam 21, 00 da ben şunları duyacağıma inanıyorum; ABD de işler iyi, Küresel riks vs yada brixet mi pirket mi adı her ne karın ağrısı ise işte o da bizi etkilemedi vs, ancak enflasyona yoğunlaşacağız vs Allah kabul etsin vs ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()mevzu derin boşver, uzaaar gider şimdi ))
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()son 5 dakikalarda operasyon hep olur ve etkilidir
@mtohan borsacılar beni sevmez beya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Avrupa strese girdi bile
bakalım ne olcek
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()TR deki borsamız ise 78, 500 ü geçemediği her zamanları satışa açıktır gibidir YTD diyelim de
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ons alma şansınız varsa ons biraz alınsa iyi olurdu sanki YTD***
AKŞAM FED ZAYIF MODDA OLURSA ELBETTE PARİTE 1, 13 LERE YELKEN AÇAR GİBİ
yani sepet yapalım derken biri gitmezse biri gider bari
dadasahmet için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()bizim piyasada ise son 5 dakika önemlidir bu durumlarda
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()faiz için sert söylemler gelmez ise , yada küresel risk vs derse
ilk ons cevap verir gibi: 1360 /1365
dolar zaten uyuzdu uyuz mod devam gibi olur "strese girerse işler değişir"
parite biraz daha yürür gibi vs
yanılabilirim
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()yani 2/4 usd kalanları diğer varlıklara dağıtsak
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()o zaman sepet yapmalı aslında
dolar avro ve sterlin den biraz fazla olabilir gibi
sen ne düşünüyorsun hocam
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ons ta yie garip ve gıcık hareketler @ivpyönetim
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()yahu sanki memleketi düşmandan temizliyoruz boş verin şimdi karşılıklı tartışmayı Din vs birbirimizi üzmeye gerek yok
herkes istediğine inansın diyelim ))
15 Temmuz da herkes nasıl kaynaştı gitti
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()olası bi sallantı ihtimali var hocam , ancak ne zaman bizi bulur bilmiyorum
a_taş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()naber hocam
nasılsın
a_taş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ben spekülatör olsam şöyle yapardım;
önce borsaları gümletirdim, sonra korku salardım piyasalara ve ons titrerdi, sonra da dövizleri yukarı iter sansasyonel işler yapardım
iyiki değilmişim böyle daha huzurluyum
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()piyasayı bekleyen tehlike aslında şu olabilir ; eyyy FED bize ucuz ve bol parayı kesme, bunun için FED sıkıştırılmalıdır ancak bu nasıl yapılmalı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()aslında direk ons alma imkanın varmı ? fed öncesi
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite kralı sensin, bu sitede 1, 16 seninle geldi, korkuyom iddia ya girmeye senle
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)