Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:264520,18 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Maliyet düşürmek için tutun bence konuşmaya yakın yeni bir hamle yaparsiniz
haycan35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()2. 9350 aşağı kırılır sa yarın iyi bir borsa ile 92. 50 ilk minik giriş olabilir TL kalmak şartı ile ve yellen konuşmasına yakın her kademeli kollayarak
bakalım 93. 50 kırılacak mı
yoksa dolar kivirmaya devam mı edecek
Tilki_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yeni TL varmı kardeşimpeki
Alttan alım için 2. 93 vs yada 2. 9330 gibi az
haycan35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Siz demi 95 ve yukarı olur diye aldınız kardeşim
haycan35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ben şahsen küresel bazda borsaları yukarı ve usd aşağı diyen taraftayim
ancak aman aman aşağı değil tabii ki
@kmc biraz da TL olursa yeni hamle yaparız
geçen gold sattik çıktık şimdi de alırım hemde daha ucuza. Mesela
rcp2106 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Dısardayim bugunde y. mah demet parkı olsun dedik ))
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yellen dan kimse korkmuyor kardeşim
ons da buna er geç cevap verecektir
Freerapper için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Gram Altın kötü oldu tüh be
bende birşey yok TL deyim bu arada
Freerapper için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Sadece insanların böylesine bir düşünce içerisine gireceğini bilir fon yöneticileri
Freerapper için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Aslında son abd verileri iyiydi dolar ı yukarı atması gerekiyordu
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Büyük bank kapansın bi bakalım
Eda_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bu sefer de aşağı kirarsa 2. 93 e mrb deriz gibi
Fhm87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd hiç 2. 9329 vs oldumu yalçın b gün baktinmi
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Tahvil faizi de düşük durumda bu gösterge yarın bist iyi döviz lerde aksiyon yok anlamı taşır
extrem bi olay olmazsa
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Kendi banka ni soyacan bu gidişle. Dur hele bi
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Hiç arada TL yaptın mi yalçın
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ok )) sorun yok kardeşim
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Alingan değilim hocameEstağfurullah da ne bileyim yâni Özür e gerek yok.
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yolda cam silenlere ver kardeşim Alayına ne demek şimdi
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite yi naptin bırak şimdi stand up ı )))
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)