Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:269795,3796 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bakalım bi. Akillardan bu geçiyor galiba. Bu cümleyi çok duydum bu sitede. Hayirlisi olsun
Oldafade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Merhaba Hemsire h. g
Nasil oldun
Bayber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yarın önemli bistte
Bakalım satış daki dojaz ne kadar olacak?
beyaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()3. 49//3. 54 vardı birde
Hafta dan fazla kaldı orada bi ara. Kaç işlem yapıldı başka yerlerde @Bayber iyi bilir o mod'u
ginger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Merhaba h.g
orkide için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yükseldikçe sat tahsin o zaman
Yada 4 ve üstü bekleyenler le beraber satmali sın
tahsin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Valla vakif benim değil ))
AsudeArsln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()sterlin de kazanç iyi ve güzel elbet. Geçen @Emily_shine 10 krs. Kazanmis galiba biraz al dediğimde vs
Ancak satış vs yakalanan b apranax vs bulundursun . öyle bişiy)
AsudeArsln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ve bana değil direkt vakfa gitmeli dir insan))
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Kesin ifade içeren yorumlar ve parayi ver ben senin adına kazanır im mod lu insanlara dikkat edin meselâ bı ilk kural
Ben bazen kazandırdığım insanlardan yardım isterim
Bunu Mehmetçik Vakfı için isterim )))
kademeci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Aslan in bi bildiği vardır elbet
Wolfman_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Sen öğrenci miydin yav))
InteqraL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()sterlin de brexit süreci çok önemli
O biraz beni korkutuyor sterlinde
Fırsat çıkar bence
AsudeArsln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Kamubank yazdım kardeşim
Buraya da güven yoksa?
kademeci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Parayi bulmuşlar diyorlar @ÇÖL__ASLANI @_Dersimli_ üstad lar için)
Bayber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Ben 3 kamubank a böldum hesabimi
kademeci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Iyiymis bayber. Ne Yapılır ki acep horoz yılında))
Bayber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Banka isimleri pek kimse söylemiyor kardeşim
Enpara ve target diye bir şey varmış
kademeci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yani hacim az, bak bunu dediğin iyi oldu
Bende eko takvime bakayim bi. normal bilgisayardan
aouzumcu1588 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Gece 01 ve Asya yi görmeden yapılan yorumlar. Sadece temenni olarak kalır bence. Rakamsal yorumlar
@ginger @desperado65
TrumpBaba için cevaplandı (yorumu göster)